Terug naar overzicht
Hallo,
Voor de tafelschikking zouden wij gebruik willen maken van verschillende soorten snoep. Elke tafel zou één soort snoep als 'naam' krijgen. Op de tafel zou er een pot komen, gevuld met die soort snoep. De gasten zouden een kaartje krijgen aan de ingang van de feestzaal, waar hun soort snoep op vermeld staat.Ik vroeg me alleen nog af hoe ik dit praktisch kan aanpakken:- Waar kan ik voor een goedkope prijs grotere hoeveelheden snoep kopen?- Hoeveel snoep zou ik per tafel moeten voorzien, voor in de grote potten.Alvast bedankt!Marie
Snoep kopen bv in makro of soms action, eventueel op de markt heb je ook vaak voordelige snoepkramen.De hoeveelheid snoep hangt af van de personen aan tafel maar als je de snoep pot mooi vult, is dat altijd genoeg! Dont worry, mooi idee :)
In the end blijven er van de meeste potten nog aardig wat snoepjes over, zeker als je van die grote bokalen neemt - zou dus zeker niet overdrijven met de grootte van de potten ... behalve winegums en draculatanden, daar zijn er nooit genoeg van.
Gelet op de trend van keren van suikerverslaving(en) zijn snoepbokalen en grote tafels met taarten, crème brulé... niet aan mij besteed.
Een heel tof idee! Ik zou van die weckpotten nemen. Je hebt deze ook in een klein of middelgroot formaat. Dat zijn mooie maar niet al te dure potjes.Van die hartjes in lichtroze, oranje, lichtgeel zou ik er ook nemen. En dan kersen en beertjes ofzo. Misschien dat je het aantal tafelgasten X 5 kan doen. Dan kan iedereen zo tussendoor toch iets snoepen maar niet overdreven veel, want dat is toch niet lekker tussendoor bij het eten ;)Bij Makro, Hanos of Kruidvat kan je zeker goedkoop snoep kopen!Veel succes!
Bedankt voor de tip! :-)
Hoi Marie,Ik vind je idee.met de snoepjes geweldig! Heb je dit nu gedaan? Gaven jullie de gasten dan een kaartje met hun snoepje op, of al een snoepje? Of werd er gezegd sta ze bv aan de kersjes tafel zaten?