Terug naar overzicht
Hallo,Ik vind het een heel mooie jurk hoor! Ik vind de rug prachtig!Ik zou qua juwelen het redelijk sober houden, inderdaad geen ketting, en ook geen te grote oorbellen (ook omdat de hals hoog komt, en ik denk dat het anders misschien een beetje veel gaat zijn). Ik zou persoonlijk gaan voor iets simpels zoals een pareltje of een wit steentje qua oorbelletjes en dan een bijpassend fijn armbandje. Ik vind dat uw kleed al genoeg uitstraalt en dat het geen opvallende juwelen nodig heeft.Maar dit is uiteraard alleen maar mijn mening! ;-)
Heel erg bedankt voor je reactie! Goeie tips over de juwelen, die ga ik opvolgen! Nu op zoek naar iets moois en simpels :)
Even opgezocht en zeker een mooie jurk! Sieraden zijn altijd lastig. Ik heb het natuurlijk weer verkeerd gedaan. Ik heb eerst sieraden gekocht bij Baunat, waaronder een gouden ketting en moet nu een jurk gaan zoeken. Oeps...Maar ik sluit me helemaal aan bij de tips van Marie! Gewoon simpel houden!
Heel mooi kleed! Ik zou ook gaan voor sobere sierraden, je kleed is de eyecatcher ;)
Dankje. Leuk om te horen!
Mooie trouwjurk hoor! Eigenlijk sluit ik me aan bij de mening van de anderen mbt sieraden: het simpel houden. Wellicht kleine oorknopjes en aan één kant een mooie armband.