Terug naar overzicht
Hey Annelies!Proficiat met jullie trouw! Ik ben eigenaar van FD Productions en werk overal ter wereld voor het maken van videos van evenementen, trouwfeesten, festivals, reizen, enzovoort. Ik ben nog vrij om jullie trouw te filmen voor een goedkope prijs (<€1000) op 28-07-18. Dit is mijn portfolio website met al mijn werk en mijn instagram account met 10.000 volgers:www.florian-degreve.com Instagram: florian_degreveAls jullie interesse zouden hebben in mijn diensten, twijfel dan niet om mij een mailtje te sturen naar florian.degreve@gmail.comGroeten,Florian
Dag Annelies,Eerst en vooral proficiat!!Misschien dat ik jullie kan verder helpen. Mijn cameraman is nl. van Geetbets, dus dat komt goed uit!Kijk gerust, vrijblijvend eens op mijn website: www.nseeproductions.be Daar kan je enkele fragmenten, meer informatie en uitleg over mijn verschillende pakketten vinden.Jullie kunnen mij ook steeds contacteren via mail of telefoon:info@nseeproductions.be0485/381437Misschien tot hoors!Groeten,Nils CasierNSee Productions
Hey Annelies, Ik ben een videograaf in bijberoep en kan je misschien wel helpen met een mooi verhaaltje te maken van jullie huwelijksdag.Heb je interesse dan kan je me mailen opvideovanespen@gmail.comMisschien tot later en zo niet alvast dikke proficiat en een fijne dag!GrChris
Hallo,heb je ondertussen al een videograaf gevonden?Ik ben nog vrij!0489198680
Dag Annelies,Graag stel ik mijn diensten voor.Bij mij ben je verzekerd van cinematografisch TOP shots en een eindmontage om duimen en vingers af te likken.Bekijk even volgend voorbeeld, enkel de bruid in beeldhttps://youtu.be/WbS6o7nVY4Y
Oh ja, je kan me mailen op framemedia@telenet.beGroeten
Beste Annelies,Normaal contacteer ik zelf geen koppels maar gezien ik nog enkele plekken vrij heb, bij deze.Moest u nog iemand zoeken kan u mij altijd via mijn site contacteren. http://motionsemotions.com/portfolio/wedding-stephanie-... Vriendelijke groeten,Tobias - Motions & Emotions
Hallo,ik ben videografe en ik wil voor een goed prijsje jouw trouw filmen en hier een mooie montage van maken!Je mag me bellen op 0489198680 voor verdere afspraken.Groetjes