Terug naar overzicht
Hey Stephanie,Ik ben een videograaf in bijberoep en ik kan je misschien wel helpen om jou dag op een speciale manier vast te leggen.Met al je vragen kan je me steeds vrijblijvend mailen optof_chriske@hotmail.comAlvast een fijne dag en hopelijk tot snel!GrChris
Kijk eens op www.videograaf-huwelijk.be Deze hebben wij onlangs genomen. Hij is nog redelijk van prijs maar maakt fantastisch werk. Of hij nog vrij is weet ik natuurlijk niet, maar zeker eens te informeren.
Hallo Stephanie,Momenteel ben ik nog beschikbaar. Op www.detrouwvlog.nl staan de prijzen en meer informatie.Wij streven de beste kwaliteit/prijs verhouding na.Met vriendelijke groet,Daniel van de trouwvlogwww.detrouwvlog.nl info@detrouwvlog.nl
Hi Stephanie,Ik kan wel helpen, mocht je interesse hebben stuur me een mailtje naar karima.elbajaj@gmail.com. Ik stuur u zeker enkele voorbeelden door!
Beste Stefanie,Ik wil jullie gerust helpen.Ik maak cinematische shots met een eindmontage waarop ik speel met beautyshots en emotie.Hierbij een kort fragment van een bruid "in beeld"Ik garandeer jullie een trouwreportage om duimen en vingers van af te likkenhttps://youtu.be/WbS6o7nVY4Y Contacteer me via FrameMedia@telenet.be
Hallo,heb je ondertussen al een videograaf gevonden?Ik ben nog vrij!0489198680