Terug naar overzicht
Beste Eline, graag mix ik jullie favorietjes aan elkaar.Gratis jullie openingsdans gefilmd met 2 camera's. Gratis projector + scherm voor foto/video/powerpointsMeerdere opties zoals een photobooth met props voor slechts 99€. Grtzhttps://www.discovideo.be/diensten/dj-discobar/dj-trouw...
Hey Eline, Je zit alvast op de juiste website. Hier kan je allerlei dj's en discobars vinden die je kunnen verder helpen. Ik ben dan misschien zelf niet van St. Truiden maar ik zou zeggen neem gerust eens contact op en je zal zien dat dit zeker geen probleem is om tot de mooie bloesemstreek te komen. Wat je vraagt qua muziek is alleszins perfect hetgeen wat ik kan draaien en ook qua installatie heb ik zeker iets wat aan jullie wensen kan voldoen. Kijk gerust eens op www.lable.be en als je een voorproefje wil qua muziek luister dan zeker eens naar enkele van mijn mix-set's die ik online heb staan. Alvast veel succes met de zoektocht en misschien tot later. mvgPascal BleyenDiscobar Lable
Hallo Eline. Ikzelf ben van Tongeren en is dus niet zo ver van sint truiden. Als je wil mag je me altijd contacteren voor meer informatiedjpieterv@icloud.comGroetjes
Hey Eline,Trouwen jullie toevallig in t speelhof in Sint-Truiden?Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen, wij hebben net onze trouw bij hen vastgelegd voor september 2019.Wij zijn dus ook nog op zoek naar een DJ dus ik volg hier even mee ;-)Groetjes
Beste Eline,Een hele goede dj uit Limburg is Wim Baute: wim.baute@gmail.com0475 93 08 01.Neem zeker eens contact met hem op, heel vriendelijke man en een top dj.