Terug naar overzicht
Diegene die de ceremonie voordraagt (de parochiepriester van de Rooms Katholieke Kerk veronderstel ik) en er waarschijnlijk nog een ereloon voor vraagt, zou hierin verregaande ondersteuning moeten geven en u allerlei voorbeelden in digitaal formaat bezorgen.Los daarvan keert dit onderwerp telkens terug. Zoek eens in de historiek op dit forum. Hopelijk vind je daar ook al hulp. Succes.
Heb je geen voorbeelden gekregen van de pastoor? Toen wij getrouwd zijn, kregen we een word document van +_ 100 pagina's met de structuur en teksten waaruit we konden kiezen voor de viering.
En als de pastoor minder dan 67 jaar is (de pensioengerechtigde leeftijd) dan zou hij (zij kan niet) toch in 2018 best ook 'gedigitaliseerd' zijn. ;-)
Veel googelen, vrees ik... en inderdaad inspiratie zoeken bij anderen... Ik kan ook echt aanraden om samen te werken met Vicky van www.misboekjemaken.be . Ze helpt mee om een viering ineen te steken die echt bij je past. Vond het een hele grote hulp en was heel blij met het resultaat :-) Succes :-)