Terug naar overzicht
Hey,klinkt een tof thema! Op pinterest kan je ook veel ideetjes opdoen in verband met decoratie enz.Ik verkoop ook wat van mijn trouwdecoratie, meer info vind je hier terug:https://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestart... Ons feest had niet echt een thema maar we gebruikten vooral roze, muntgroen en wit, misschien dat je wel wat ideetjes vindt of iets kan gebruiken op de foto's ;-)Veel succes alvast, en vergeet niet om ervan te genieten het cliché dat alles voorbij vliegt is jammer genoeg meestal waar! ;-)Groetjes,Lies
Bedankt voor je reactie:) Ik heb even naar de spulletjes gekeken en denk dat ik net een iets andere stijl zoek, maar zo te zien/lezen hadden jullie het ook erg tof aangekleed!
Hallo Suzanne,Je plannen klinken erg leuk en de foto's zien er prachtig uit, maar gaan jullie trouwen op 14 april in België (of Nederland)? Houd dan rekening met het weer... Meestal is het niet zo zonnig en warm dat je je feest echt buiten kan houden. Een receptie in de namiddag zal vast wel lukken, maar je avondfeest, dat zou wel heel fris kunnen worden. Ik spreek uit ervaring, ben zelf getrouwd op 14 april ;-) En wij hadden dan nog een zonnige dag.Aangezien je voor budgetvriendelijk gaat, wil ik je er ook op wijzen dat een tuinfeest niet altijd goedkoper is dan in een feestzaal. Mijn schoonmoeder heeft me verteld dat het trouwfeest in hun tuin in verhouding duurder uitviel dan dat in de zaal. Een schoonzus is getrouwd in een zaal, de andere koos voor een feest in de tuin. Op het tuinfeest waren minder gasten, en toch heeft mijn schoonmoeder beide keren ongeveer evenveel betaald. Je moet eigenlijk best veel dingen huren en aankopen en daar durf je je wel eens op te verkijken. Maar het is natuurlijk wel een aparte sfeer.Ik zou zoveel mogelijk zelf maken, vooral decoratie, maar eventueel ook je programma/menu's/etc. . Je hebt nog veel tijd om dat te doen. Alles wat je laat maken, kost veel geld, en de meeste dingen zijn toch maar om nadien weg te gooien. Spendeer je geld aan wat echt belangrijk is.Sorry, mijn post komt misschien een beetje negatief over, dat is zeker mijn bedoeling niet. Ik wilde gewoon mijn "ervaring" delen.Geniet nog van je voorbereidingen!liefsPS Heb je eigenlijk al gecheckt of je lavendel kan krijgen in april? Wij hebben (nu)veel lavendel in onze tuin, maar in april komt die nog niet uit, dat is de snoeiperiode.