Terug naar overzicht
Beste Trixie, Het is nog een kleine 7 weken voor je trouw dus normaal gezien zal je nog wel iemand kunnen vinden denk ik. Keuze zal echter beperkt zijn. Misschien iets om rekening mee te houden: als je zelf voor materiaal kan zorgen, probeer dan toch wel iets van kwaliteit te huren ergens. Niks zo irritant als materiaal dat slecht klinkt of blijft haperen, en dat wil je niet op je trouw denk ik dan. (+ de DJ zal dan de schuldige zijn want de mensen denken dat hij het materiaal meebrengt)Hou toch snel rekening met iets van een € 400 voor een goede discobar met een basic-set aan licht, geluid & discobar (inclusief draai-uren:-)Hopelijk ben je hier al iets mee. Mocht je willen mag je uiteraard altijd contact opnemen of eens kijken op de website www.lable.be ...Succes met de zoektochtMvgPascal BleyenDiscobar Lable
Beste Trixie, Ik kan jullie een mooi voorstel doen.Stuur ff een mail naar wim@studiovendita.com voor meer info en verdere afspraak en dan wordt jullie avond alsnog een leuk feestje Groeten, Wim Lambrechts
Beste, Ik heb eigen materiaal van topkwaliteit, zeer geschikt voor de kleinere feestjes.Toffe collectie songs voor sfeer , dans en party voor alle leeftijden.Dit alles aan een verrassend budget vriendelijke prijs.Ik ben 14 sept nog vrij.Wim@studiovendita.com