Terug naar overzicht
HeyWij hebben begin juli Hof Ten Bosse in Destelbergen vastgelegd. Toen we de zaal zijn gaan bekijken, stond ze trouwens gedekt voor een walking dinner. Heel vriendelijke mensen en al veel goede reacties van gehoord!
Kaa17 in Aalst. Iets helemaal anders en vrij industrieel, maar heel mooi en lekker!
Dag Els, Ik sluit deels aan bij Chantal, Kaai 17 is een mooie locatie met uitstekend cateraar. als je liever een andere stijl in gaat is De Filatuur in Aalst ook zeker een optie waar je vrij bent een cateraar te kiezen. Naar catering toe kan ik hof ter velden of D'Axe zeker aanraden. Groetjes Yasmine
Dag Els,
Ik sluit deels aan bij Chantal, Kaai 17 is een mooie locatie met uitstekend cateraar. als je liever een andere stijl in gaat is De Filatuur in Aalst ook zeker een optie waar je vrij bent een cateraar te kiezen. Naar catering toe kan ik hof ter velden of D'Axe zeker aanraden. Groetjes Yasmine
Kaai 17 in Aalst is maar wat je een "mooie locatie" vindt; heel veel betonnen muren, plafonds en vloer: een "koude" bunker. Het kader heeft helaas geen enkele uitstraling of "ziel". Maar dit is louter een persoonlijke mening.Door het vele beton bovendien ook absoluut niet geluidsvriendelijk, en zelfs storend. De akoestisch-geluidsabsorberende panelen die ze er hebben gehangen, voldoen helaas niet.Het dakterras voor rokers werd onvoldoende veilig afgewerkt en afgesloten. Op het feest toen wij er waren, hebben wij de spelende kinderen er moeten weghalen. Levensgevaarlijk.Het buffet was wel lekker maar niet wereldschokkend. De huisdeejee was ok.De prijzen waren zonder meer duur te noemen.Petra.
Amai, wat een reactie van Petra! Niet iedereen wil die romantische landelijke hoevestijl van een klassieke feestzaal hoor. Wij kozen bewust Kaai17 voor het industriële (of zoals jij het noemt, koele betonnen zaal).En duur is ook maar afhankelijk van wat budget is. Dit duur vinden maar wel een jurk van 3000 euro aanhebben voor 1 dag... Soit, ik vind ieder zijn mening, maar ben niet opgezet met zo een reactie hoor.