Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

panty's

16-2-2007 22:55:08
Re hallo bruidjes! Lol een beetje te rap geklikt! Ik heb een klein vraagje weet er soms iemand of er véél mensen panty's dragen in de zomer? Ik vraag mij af of dat niet een beetje te warm gaat zijn... Alvast bedankt! Groetjes Véro 20072007

Véronique
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 783

marie-anne
18-8-2007
 Meld misbruik17-2-2007 8:59:58

Ik ga er alleszins kopen en de dag zelf afwachten. ALs het 30 ° is, is dat misschien toch van het goede te veel.
Marie-Anne

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik17-2-2007 9:38:38

hey,

Ik ga hoogstwaarschijnlijk geen panty's dragen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik17-2-2007 17:46:54

Hey Véro!

Ik heb het er vanmiddag nog over gehad met mijn aanstaande ;-) (zo van 'wat zie jij graag') maar hij heeft dan zoiets van 'verras mij maar!. Ik ben er bijna 100% zeker van dat ik geen panty's ga dragen omdat
1) het inderdaad zomer zal zijn en mijn beentjes hopelijk wel een kleurtje gaan hebben
2) ik bijna nooit pantys draag en ik er waarschijnlijk dan toch maar heel de dag zou zitten aan frunniken.
Het lijkt me enerzijds wel sexy maar anderzijds is het mijn ding niet denk ik!

Groetjes,

Jessika
27/07/07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik17-2-2007 18:39:01

Hi naamgenootje,

Ik weet nog niet of ik er ga dragen. Ik denk wel dat ik er ga kopen en gewoon een beetje het weer ga afwachten.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik18-2-2007 11:39:28

Ik draag er geen... 't gedacht alleen al! Ik draag nooit panty en zou me alleen maar ongemakkelijk voelen... en 't is toch zomer (en geen mens die da volgens mij gaat zien onder het trouwkleed...)

groetjes Jotje

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-2-2007 12:30:28

Hey,

Wij trouwen in mei en ik draag er wel ongeacht het weer.
Zonder kousen in uw schoenen krijg je makkelijker blaren.
Je hebt ook verschillende diktes qua kousen hé.

Groetjes, Sissi

nele
29-9-2007
 Meld misbruik18-2-2007 13:25:00

Hoi, ik zou liever geen panty dragen, maar mijn vriend is van franse afkomst en daar is het de gewoonte dat men biedt om de kousenband met de tanden naar beneden te halen, en het gedacht alleen al dat een andere vent met zijn mond op mijn benen zit heeft mij doen beslissen van dan maar warm te hebben en panty te dragen.
Je kan hem ook nog altijd afdoen voor het feest hé ;)
Nele 29/09/2007

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik18-2-2007 16:48:51

Hoi Véro,

Ik ga zeker wel iets van panty's aandoen, weet alleen ook nog niet wat. Maar zonder kousen in nieuwe schoenen heb ik gegarandeerd blaren, dus dat doe ik zeker niet. Ik ga mijn schoenen natuurlijk wel wat inlopen, maar je moet die dag toch ook veel rechtstaan (al 2u tijdens de receptie) en natuurlijk ook goed kunnen dansen, dus voor mij zeker iets van kousen.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik18-2-2007 19:00:26

Hallo,

Ik heb hier ook al aan gedacht. Aan mijn lingerie hangen bandjes om de kousen op te houden, dus eigenlijk moet ik er wel dragen. Maar ik vroeg mij ook af of dat niet te warm is in de zomer.
Ik zal er kopen en dan nog zien wat ik die dag doe. Je kan ze altijd nog tussendoor uitdoen in een toilet ook natuurlijk.

Groetjes,
Helga

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-2-2007 9:35:35

Hey,

toen ik trouwde vorig jaar, was het meer dan 25°. Ik had stay-upkousen die ook nog eens opgehouden werden met jarretellen. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat het te warm was aan mijn benen.

Als ik terug kijk op de dag, heb ik bijna de hele tijd recht gestaan en ik was maar al te blij dat ik kousen aanhad, anders had ik zeker blaren, ondanks het feit dat ik mijn schoenen goed had ingelopen. Nu waren die kousen in combinatie met de gelpads in de schoenen ideaal...

En denk eens na over de foto's. Michael heeft voor één foto mijn rok omhoog gedaan, heel sexy was dat, maar ik was écht blij dat ik toen kousen aanhad.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...