Terug naar overzicht
Dag IsabelleWaar is kapsalon Gisela en Conny ergens in Haaltert, ik ben ook nog op zoek naar een "goeie"Wat is ongeveer een richtprijs?GroetjesChristel
Christel,Dat is in de Pontweg 71 te 9450 Haaltert. Tel: 053/83 70 71.Ik ga daar om te knippen, kleuren, baleage enzo. Heb er wel nog nooit mijn haar laten opsteken maar ga dit wel zeker doen op mijn trouwdag.Van waar ben jij ergens en wanneer trouw jij?GroetjesIsabelle
Dag IsabelleBedankt!Ik ben van "oilsjt" zelf en wij trouwen de 16de juni '07groetjesChristel
Hey Isabelle,zo grappig, ik ben van Haaltert en ken Gisela en Conny persoonlijk. Blijkbaar zijn we naamgenoten en trouwen wij de dag na jullie. Inderdaad Gisela en Conny zijn wel bekend en hele lieve madammen. Ik ga bij Capelli en ben daar ook heel tevreden. Haaltert is klein maar er zitten goede kapsters! In ieder geval dames geniet van jullie voorbereidingen en misschien komen we elkaar nog tegen als we bij de kapper zitten.Groetjes,Isabel110807
Dag Isabelle, sorry dat ik nu pas reageer, maar ben een paar dagen niet op het forum geweest. Ik was wel tevreden hoor over mijn haar, echt het was goed gedaan, daar had ik niets op aan te merken, maar ik vond het zo wat onpersoonlijk. Tja ik sla graag een babbeltje enzo, maar daar heeft bijna niemand een woord gezegd, alé ja wel met de vaste klanten hoor, misschien was het omdat ik de eerste keer ging. Het duurde me ook iets te lang, maar da ligt misschien aan mijn want ik heb weinig geduld. Ah ja ik zal wel nog terug gaan denk ik, maar voor mijn haar op te steken op mijn trouwdag ga ik misschien toch ergens anders, want heb echt schrik dat het te lang gaat duren. Bedankt in elk geval voor je reactie hoor! Groetjes Carmen