Terug naar overzicht
Ik denk dat BIZZ Music toch wel de bekendste en de meest gevraagde is in de streek als all-round dj's
kijk gerust eens op mijn website www.lable.be Mocht je willen kan je altijd contact opnemen: info@lable.beIk reis het hele land soms door en qua verplaatsingskost kan ik zeggen dat dit voor iedereen 100% goed meevalt!!!MvgPascal BleyenDiscobar Lable
Ronny Bexx Vandermosten, heel bekend in die streek en bere goed.http://www.djcrew.be/
Beste,Ik wil je topdj voor een prijsje zijn. Ik ben van Sint-Pieters-Leeuw (vlakbij) en heb ook referenties. Mail gerust: tom_vanstichel@hotmail.com of sms 0485 67 63 3 1Vriendelijke groeten, Tom
BesteIk heb reeds meer dan 20 jaar ervaring als DJ voor huwelijksfeesten en in het bezit van eigen licht en geluid.U mag mij steeds contacteren voor een vrijblijvende offerte op loafandpeas@gmail.comAlvast bedanktMvgNiko Hallemans+32478951070
Beste Jessica,Heeft u al een dj gevonden? U mag mij steeds contacteren zodat ik de mogelijkheden kan toelichten. Ik draag kwaliteit en geweldige muziek heel hoog in het vaandel.Alvast bedanktdavy.declerck@hotmail.com0486589401