Terug naar overzicht
Hallo naamgenootje,Wij hebben ook geen proefdruk gekregen op het papier van onze uitnodigingen zelf (als hij er 1 maakt of allemaal kost dat hem evenveel zei de drukker). Wij hebben wel een proefdruk gekregen op gewoon wit papier. Dus misschien kan je vragen of hij dat kan doen? Dan zie je het wel niet op de uitnodiging zelf, maar toch al hoe het er ongeveer zal uitzien, en dat is toch beter dan niks he. groetjes,Wendy5.5.07
Hi Wendy,Ik zou er echt op staan om een proefdruk te krijgen. Wij hebben nu al 5proefdrukken gehad, soms gaat het maar om hele kleine details die je anders wil zien. Bij ons is het ook altijd op gewoon wit papier, maar dan krijg je toch al een idee over het lettertype, de tekst. Wij hebben de tekst ook door anderen laten nalezen voor zeker te zijn dat er geen fouten in stonden (want zelf lees je er soms over)Groetjes,Véro16/6/2007
hallo, een drukker zal idd geen proefdruk maken op zijn pers waarop hij jouw uitnodigingen zal drukken.Een proefdruk zal eerder gemaakt worden digitaal op pdf of een print out op een hogekwaliteitsprinter zodat jullie kunnen zien of vb de tekst allemaal zal kloppen. Ik zou dus zeker vragen naar een proefdruk, ook al zullen de kleuren maar benaderen wat je in het echt zal krijgen. (wat dan nog beter zou moeten zijn) groetjes eveline
Hoi WendyDit vind ik wel straf van jullie drukker!Wat Eveline zegt klopt, maar ik zou er ook zeker op staan om een proefdruk te krijgen! Ik zou zelfs zeggen 'als ik geen proefdruk krijg, dat ik naar een andere drukker zou gaan'Wij krijgen bij onze drukker wel proefdrukken en zoveel of het nodig is, zei hij. Tot het goed is voor ons en voor hem. Wij maken het ontwerp zelf en hij drukt het!Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007