Terug naar overzicht
Hallo,
Voor ons huwelijk op 13-06-2020 zijn wij nog op zoek naar een betaalbare videograaf.
Iemand aanraders?
Alvast bedankt!
Hey Nathalie,Kijk gerust eens op onze website ;) . www.fdpfilms Huwelijken: https://fdpfilms.com/weddings-1 Gr,Florian
Een heel goede met heel veel ervaring in huwelijken en nog betaalbare is : www.videograaf-huwelijk.be
Een heel goede met heel veel ervaring in huwelijken en nog betaalbare is :
www.videograaf-huwelijk.be
goeie morgen, ik had graag dit alles met u willen bespreken via mail. laat me weten wat jullie zoal verwachten. willen jullie enkel de ceremonie of willen jullie begin tot einde. van het klaar maken van de bruid en bruidegom tot het snijden van de taart. groeten steve van de sompelstevevandesompel@hotmail.com+32 492 09 61 76ik ben een betaalbare beginnende trouw videograaf maar heb al veel videowerk gedaan in het verleden voorbeeld van een trouwvideo kan ook bezorgd worden.
Carolien, Bedankt voor deze info. Hij is wel heel goed en nog te doen van prijs.
Beste.Indien u ook nog garcon's(obers) zoekt,kunt u mij steeds contacteren via mail(huibers.ronny@hotmail.com)Wij zijn een groep van ongeveer 30 vakbekwame obers.ook toogpersoneel is mogelijk.indien interesse hoor ik het graag.mvg Huibers Ronny