Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TEKSTEN BURGERLIJK HUWELIJK

17-2-2007 21:56:56
Hallo

Wij gaan enkel voor de wet trouwen. Graag willen we deze dienst wat personaliseren en zijn daarom opzoek naar leuke teksten, gedichten,...
Kan iemand ons helpen?

Groetjes

Inge

INGE
27-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1485

Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik18-2-2007 20:28:13

Hallo,
Wij huwen ook enkel voor de wet in Brugge. Nu krijgen we 10 min extra (ja in Brugge moet je dit aanvragen :) ) Maar ik ben ook nog volop op zoek om deze extra minuten op te vullen :) Groetjes en nog veel succes!
Mieke

Els
19-5-2007
 Meld misbruik19-2-2007 9:34:57

Dag Inge,

Wij trouwen ook enkel voor de wet, en ik had dus ook graag iets extra gedaan. Maar bij ons in het gemeentehuis is dit niet mogelijk. Enkel de ringen geven mogen we wel doen.
Gewoon even om te zeggen dat je dit zeker moet navragen bij de gemeente want het is overal anders.

Groetjes, Els
19/05/07

Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik19-2-2007 10:04:03

Hoi Inge,

Wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd en hebben onze viering ook gepersonaliseerd.
Als je je e-mailadres geeft zal ik je het verloop van onze plechtigheid doorsturen.

groetjes,

Jasmijn

Evi

Meld misbruik19-2-2007 13:59:36

Ik heb reeds naar enkele bruidjes onze teksten en muziek doorgestuurd die wij op onze burgelijke plechtigheid gebruikt hebben. Ik heb er ongelooflijk veel werk ingestoken en dan stuur je alles door en mensen zijn zo onbeleefd om niks terug te sturen en dan lees je ergens dat ze gewoon jouw teksten en muziekkeuze gebruiken. Ik vind dit niet kunnen! Nu ja ik was daar even niet goed van hoor. maar waarschijnlijk is niet iedereen zo dus als ik er iemand ECHT een plezier kan meedoen wil ik het gerust nog eens doorsturen groetjes
evi@blowreactor.com
www.kenny-evi.com

INGE
27-4-2007
 Meld misbruik19-2-2007 20:54:00

Hoi Jasmijn

Mijn e-mailadres is ifr@telenet.be

groetjes
Inge

Liesbeth
7-4-2007
 Meld misbruik23-2-2007 11:51:20

Hallo Inge
Ook wij trouwen enkel voor de wet. Ben ook op zoek naar leuke teksten, gedichten, muziek,tips... Heb ook heel wat vragen over het verloop. Wie zegt wat, wanneer,duur van de viering,... Kan je mij in contact brengen met Jasmijn?

Vele groetjes Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...