Terug naar overzicht
Beste Femke,Na verschillende bezoeken aan verschillende trouwzalen, bleven er twee kanshebbers over: Kasteel sanderling en Hof ten Bosse.Met heel veel overtuiging is het Hof ten Bosse geworden en wel om volgende redenen:Onze eerste afspraak is de zaakvoerster gewoon niet komen opdagen (ze had haar overslapen - om 14u00 in de namiddag). om het goed te maken kwam ze de volgende vrijdag zelf naar ons, meer dan een halfuur te laat en zonder brochure/prijslijst voor ons (die was ze vergeten). Bij elk telefoongesprek somde ze haar agenda op en hoe druk ze het wel had. we meosten soms een week wachten voor een afspraak.Sorry maar dat moet mij een gerust gevoel geven???Toen we dan nog eens negatieve kritiek hoorden van een fotograaf die getuige was toen ze trouwers begon af te snauwen was voor ons de maat vol. ik wil jullie niet doen panikeren maar gewoon onze ervaringen delen en anderen waarschuwen.Ik hoop van harte dat het voor jullie allemaal goed meevalt.het besteEveline 28.09.2007
Dag FemkeWij trouwen niet in Kasteel Sanderling maar de enige reden hiervoor was dat ze niet meer vrij was in oktober 2007 de maand waarin wij graag wilden trouwen. Ik kan je zeggen dat wij wel zeer goed ontvangen zijn, een heel duidelijke uitleg gekregen hebben, en zelfs een glas champagne met hapjes! (hebben we nergens anders gekregen). De zaakvoerster vond ik ook bijzonder vriendelijk en ze nam echt haar tijd voor ons ook al waren we een half uur te vroeg. Ik denk dat jullie een mooi feest tegemoet gaan!
Hey Femke,Bij ons staat het vast, op 19/07/2008 geven wij ons huwelijksfeest in Kasteel Sanderling. Gewoon een droom van een zaal niet!! We wensen jullie een prachtige tijd toe!!Bye
Hallo Femke,Wat Eveline schrijft klopt niet. Kasteel Sanderling is zeer vriendelijk, behulpzaam. Heeft een zeer mooie lokatie, mooie zaal... En snauwen?? Dat vind ik echt overdreven! Ze is een persoon waar je op kan rekenen. Ze is betrouwbaar en zeer vriendelijk. Kortom, een aanrader!!groeten,Jörgen
Wij trouwen er in september 2007. Wij zijn héél goed ontvangen, op tijd en zeer vriendelijk, in tegenstelling van wat hier verteld wordt. Wij zijn er intussen ook al gaan eten en kan alleen bevestigen: TOP
Wij zijn nog altijd op zoek naar de geschikte zaal. We hebben heel hard getwijfeld aan Kasteel Sanderling maar hebben die uiteindelijk niet genomen. We zijn ook heel goed ontvangen met champagne en heerlijke hapjes maar anderzijds hadden we van vrienden enkele verhalen gehoord. Zij hadden onder andere mevr. haar personeel zien afsnauwen in de zaal. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat een volledige feestzaal daar getuige van is? Anderzijds is het wel een mooie zaal vind ik en kent ze wel haar vak. Maar mijn vriend (oeps, verloofde :-)) was er uiteidenlijk niet voor te vinden.