Terug naar overzicht
dat idee hadden wij ook. Maar inderdaad het is niet gemakkelijk met een kleed. misschien er zijlings licht opzitten. als je niet te ver moet tenminste. wij hebben geopteerd voor trouwfoto's met de moto. want erop rijden hebben we afgezegd maar de fotograaf vond dit wel een leuk idee om een reeks foto's rond te maken. dan hebben we toch ook iets met onze moto.
Hey,Ik weet niet wat je precies in gedachten had, maar het lijkt mij op die manier heel gevaarlijk én onwettig om er echt mee te rijden!Misschien enkel voor een paar foto's, en dan nog... Of zou je kunnen opteren voor een moto met zo'n zijkarretje?Groetjes,Lieve
Hoi Nele,Het is misschien praktisch niet echt haalbaar, maar ik wil wel even zeggen dat ik het een zeer tof idee vind!! Misschien kan je vriend met de moto rijden en kan jij door een wagen gebracht worden? En dan samen op de foto ofzo?Ik denk dat wij ook wel een aantal foto's gaan nemen met de moto erbij :)Groetjes, Els19/05/07
Mijn schoonbroer houdt ook van moto's en hij heeft zijn bruid verrast met een trike. Ze gingen met auto's naar het gemeentehuis en toen ze buiten kwamen was hun auto vervangen door een trike. Was een heel leuk beeld, en de bruid had geen problemen met haar kleed.groetjes Evelien
Ik zou eerlijk gezegd ook opteren voor een trike. Mijn pa heeft er ook één. Als bruid zit je achteraan en moet je geenh lemp op voor een klein ritje, er zit een gordel op waarmee je je kan vastmaken. Voor je kleed lijkt me dit ook makkelijker aangezien je als ware in een zetel zit. Veel succes eviwww.kenny-evi.com
Mijn ouders zijn ook per moto getrouwd. Zij had het opgelost door i.p.v een kleed een wit motorpak te dragen. Was heel mooi en uniek! groetjes03/08/2007
Hallo,mijn vriend en ik rijden ook allebei met de moto, maar zullen enkel een paar foto's trekken met de moto erbij. Het is inderdaad te lastig met je kapsel en jurk enz. Een trike kan inderdaad wel een oplossing zijn.Groetjes,Linsey
Hallo allemaal ,wij trouwen binnekort ook en zijn ook van plan dit op onze moto te doen....idd nietsimpel maar wij gaan het toch overwegen ...aangezien wij beide fervente motorrijders zijn ....suggesties zijn nog steeds welkom hoor ...alvast bedankt ..
Hey,Alvast proficiat met je toekomstige huwelijk.Uiteindelijk is het dus een trike geworden voor mij wat heel goed doenbaar is met een lang kleed hoor. Mijn man die heeft met zijn eigen sportieve moto gereden.Beetje speciaal omdat we apart zaten, maar hij opende de 'stoet', daarna de andere moto's en ik op de trike als afsluiter. We hebben ook de trike gebruikt voor de foto's en dat is heel mooi.We hadden ons geinformeerd bij de politie voor het dragen van de helm. Mijn man was verplicht, voor mij hebben zo een oogje dicht gedaan, maar we reden dan ook absoluut niet snel.Veel succes ermee!!!