TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
davida
8-9-2006
|
18-2-2007 21:19:40
hey
wij hebben dat niet gedaan omdat wij alles zelf hebben betaald maar als je ouders het feest betalen dan ligt dat anders dan zou ik het wel doen.
grtjs
|
|
Elke
7-7-2007
|
18-2-2007 21:32:18
Heleba
Wij hebben dit ook niet gedaan maar het is zoals Davida zegt als ze het feest betaalden zou ik het wel doen uit dank en respect. Het is wel zo dat dit normaal gedaan werd maar wij zijn pas nar de drukker geweest en zij zie dat dat een eigen keuze was.
Groetjes
El 07/07/07
|
|
Lobke
6-7-2007
|
18-2-2007 22:19:55
Ik zou ze toch ook vermelden.
Bij ons gaat het zelf een stapje verder: de ouders doen zelf de aankondiging op de uitnodiging. Iets in de zin van:
Mr.& Mevr. ... en Mr. & Mevr ... Zijn verheugd U het huwelijk te melden van hun zoon en dochter: ...
Tja, nog volgens de traditie dus. Mijn ouders stonden er wel op en ik til daar zelf niet zo erg aan. Dus doen we het zo.
Groeten Lobke.
|
|
bieke
18-5-2007
|
19-2-2007 9:06:57
bij ons is het nog een beetje anders. er staat:
Bieke en Nick gaan trouwen op ......
We vinden het fijn als je erbij zou kunnen zijn
en dan de namen van mijn ouders gewoon zonder dhr en mevr. zonder adres of zo.
Iedereen moet aan ons laten weten of ze wel of niet komen. T is ons feest en wij nodigen uit dus vandaar. (Wij betalen ook wel t grootste deel zelf als dat van belang is)
groetjes Bieke 180507
|
|
Els
19-5-2007
|
19-2-2007 9:16:01
Hoi Mieke,
Onze ouders worden niet op de uitnodiging vermeld (ze helpen nochtans wel mee betalen). Maar heel onze trouw is verre van klassiek dus... Het is ook helemaal geen klassieke uitnodiging.
Groetjes, Els 19/05/07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
19-2-2007 9:30:55
Hi Mieke,
Bij ons worden de ouders wel op de aankondiging en de uitnodiging vermeld. Bij ons gaat het echt zo zoals bij Lobke.
Voor mijn ouders speelt het niet zo'n rol (zij betalen de helft van ons huwelijk en wij de andere helft, maar ze vinden dat wij moeten doen waar wij ons het beste bij voelen.)
Groetjes, Véro
|
|
Wendy
5-5-2007
|
19-2-2007 10:14:19
Wij hebben ze er ook op vermeld, omdat ze de feest betalen. Wij hebben op de aankondiging:
Tom & Wendy daaronder: gaan trouwen, dan de uitleg over het gemeentehuis en de kerk en daaronder: dit melden u met trots onze ouders en dan hun namen en adressen. Op de kleine kaartjes hebben we gewoon onze namen en de datum en dan: U wordt vriendelijk uitgenodigd op....
Waarom wil je vriend hen liever niet vermelden?
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Franciska
28-7-2007
|
19-2-2007 11:26:35
Bij ons zal het als volgt zijn. Wij kondigen aan dat we gaan trouwen en daaronder zetten we gewoon: onze ouders: en dan hun namen. Maar zij doen niet de aankondiging van ons huwelijk. Ze betalen voor hun vrienden, de rest betalen wij. Maar ik vind wel dat ze er mogen opstaan.
|
|
Wendy
|
19-2-2007 12:51:28
Wij wilden dit ook niet doen (allé, wilde wel de kant van mijn man er op zetten maar niet mijn kant) en gezien we ook alles zelf betaalden, hebben we ze er niet bijgezet, maar gezien onze tekst sowieso vrij informeel is, en we niet echt 'aankondigen' maar eerder in mini-briefvorm met onderaan onze namen, ging het ook totaal niet passen dat we hen er ook bij plaatsten dus probleem opgelost, we hebben het ook zo uitgelegd aan mijn schoonouders dat ze er niet gingen opstaan, dat het niet echt paste in ons concept dat het zelfs raar ging zijn om de ouders te vermelden.
|
|
Sarah
15-9-2007
|
19-2-2007 16:20:12
Hoi, onze uitnodiging is een druiluik, wij kondigen zelf ons huwelijk aan en op de rechterbinnenflap staan onze ouders + hun adressen... Zo was iedereen tevreden !
Succes 15/09/2007
|
|
nele
29-9-2007
|
19-2-2007 17:24:03
Hallo, Wij noemen geen ouders, want mijn vriend zijn ouders zijn al overleden en mijn ouders hebben er begrip voor opgebracht. Als de ouders het feest betalen moet je de naam wel vermelden, anders totaal geen verplichting. Groetjes Nele
|
|
Veroniek
|
20-2-2007 10:07:46
Hoi
Onze kaart is ook een drieluik. Vooraan staan onze namen en als je het open doet, staat links mijn verloofde zijn ouders hun naam daaronder kondigen het huwelijk aan van hun zoon met juffrouw en mijn naam. Rechts staan mijn ouders hun naam daaronder 'kondigen het huwelijk van hun dochter met de heer en zijn naam.
Op sommige kaartjes staan zelfs de namen van de grootouders vermeld. Een vriendin van mij had haar mama haar naam, die overleden is, ook vermeld op de kaart.
Het is ook een beetje afh. hoe jullie verhouding met jullie ouders is. Wij komen goed overeen en het is leuk dat ze fier zijn en dit tegen iedereen willen zeggen...
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
s
1-6-2007
|
27-2-2007 19:18:11
Hoi!
Bij ons stond er: "Samen met onze ouders nodigen wij u graag uit op het avondfeest."
Geen namen ofzo, maar toch een kleine vermelding. Ik wilde mijn uitnodingen zo minimalistisch mogelijk. We hebben dat vooral gedaan omdat er mensen waren die onze ouders uitnodigden en wij absoluut niet kennen.
Ik heb al vrienden gehad die ouders en grootouders er met naam bij op zetten en vrienden die hun ouders helemaal niet vermelden. Gewoon je zin doen dus.
Nieke
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|