Terug naar overzicht
Hi Lindsay,Wij gaan naar het Central Samui Beach resort of naar het Bandara resort & Spa. (mijn ouders hebben onze reis vastgelegd en het blijft dus een kleine verrassing)Mijn ouders zijn daar nog niet zo lang geleden geweest en ze zeiden dat het Nora Beach Resort heel mooi was (mensen die ze hebben leren kennen op de rondreis zaten daar in het hotel) Het enigste waar de mensen over klaagden was dat het strand niet altijd even proper was. Maar ja, je hebt soms ook mensen die graag muggenziften é. Wanneer gaan jullie daar op vakantie? Wij vertrekken 21/6 voor onze rondreis.Groetjes en veel plezier op jullie huwelijksreis,Véro16/6/2007
Hey,Wij hebben gekozen voor Kandaburi Beach resort & spa. Het leek mij een heel mooi hotel en ik heb enkel maar positieve beoordelingen op het internet gelezen van mensen die daar al verbleven zijn. Wij gaan eerst op rondreis 'Thailand Aards Paradijs'.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey Kirsten,Hebben jullie dan een kamer met zeezicht in Kandaburi?
Hey,Dat had ik mij eigenlijk nog niet afgevraagd. Ben eens op de site van onze touroperator gaan kijken en we hebben de 'Deluxe Beach Side’-kamer en daar staat bij 'met zijdelings zeezicht'.Kirsten