TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
28-7-2007
|
19-2-2007 12:00:52
Hallo Pat, Het is heel gemakkelijk en goedkoop om je uitnodigingen gewoon in word te maken.Dat ga ik ook doen.Met word kan je je foto ook heel gemakkelijk wat bewerken(als je bij afbeelding opmaken, bij kleuren en lijnen de helderheid van je foto hoger zet kan je hele mooie effecten maken zoals bij de fotograaf,en als je voor grijswaarde kiest heb je een mooie zwart-wit foto) In publisher is het ook niet moeilijk moets je dat programma hebben maar ik vind toch dat je in word meer bewegingsvrijheid hebt
Veel succes ermee Wendy
|
|
Ilse
12-5-2007
|
19-2-2007 12:04:24
Hallo,
Ik heb thuis een fotobewerkingsprogramma staan van een foto- en beeldbewerkings cursus (op CD-ROM). Dit is zéér gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te leren.
Ik zit nu op m'n werk, maar ik wil vanavond wel eens kijken wat de grootte ervan is en als dit meevalt wil ik dit doorsturen...
Mocht dit té groot zijn om te versturen kun je nog altijd een "free trail" gebruiken? http://www.ulead.com/pe/runme.htm
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Pat
1-6-2007
|
19-2-2007 12:17:46
Hallo Ilse, Dit is zeer vriendelijk moest dit lukken Maar of het zal lukken dit door te sturen naar mijn e-mail adres op het werk dat weet ik nog niet. En thuis heb ik maar van volgende week maandag een e-mail adres want dan komt telenet. Maar dit is al mijn e-mail van mijn werk te proberen waard : patchi.dherde@regiedergebouwen.be hartelijk dank Pat
|
|
Pat
1-6-2007
|
19-2-2007 12:17:57
Hallo Ilse, Dit is zeer vriendelijk moest dit lukken Maar of het zal lukken dit door te sturen naar mijn e-mail adres op het werk dat weet ik nog niet. En thuis heb ik maar van volgende week maandag een e-mail adres want dan komt telenet. Maar dit is al mijn e-mail van mijn werk te proberen waard : patchi.dherde@regiedergebouwen.be hartelijk dank Pat
|
|
Pat
1-6-2007
|
19-2-2007 12:18:05
|
|
Ilse
12-5-2007
|
19-2-2007 13:21:10
Ok, ik probeer 't vanavond uit en laat je zeker iets weten (ook als 't niet lukt)...
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Jotje
13-7-2007
|
19-2-2007 20:44:47
Geef es je emailadres, dan mail ik u iets door...
groeten Jotje
|
|
Pat
1-6-2007
|
20-2-2007 8:17:06
Dag Jotje,
Mijn e-mail adres : patchi.dherde@regiedergebouwen.be
bedankt voor de moeite
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|