Nu Online
Momenteel zijn er 542 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

's Graevenhof Schilde

19-2-2007 12:57:33
Hoi iedereen,
wij willen graag in september huwen en denken voor het avondfeest aan 's Graevenhof in Schilde. Heeft er iemand hier ooit al een trouwfeest meegemaakt, en is dit aan te bevelen? Hartelijk dank voor alle reacties!

Annick
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1196

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:12:18

Hi Annick,

We hebben er al enkele huwelijken gehad en het is er echt heel goed. We zijn er vorig jaar in september geweest en het was echt fantastisch. Heel lekker eten, goede bediening, ...
Bedoel je dit jaar september? Ik weet dat die vrienden van ons 1 1/2 op voorhand de zaal hebben vastgelegd en dat ze al niet meer konden kiezen wanneer ze wilden trouwen (zeker voor de zaterdagen moet je er snel bij zijn).
In de buurt heb je daar ook Domein Martinus (Halle Zoersel) daar heb ik ook al veel goede commentaar gehoord, ben er zelf nog niet geweest (het bruidspaar krijgt daar een gratis overnachting in de villa). En wat ik ook heel mooi vind is het kasteel van Brasschaat.

Veel plezier bij het voorbereiden.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:18:39

Hey Annick,

ik ben daar ook al naar een feest geweest, 2 jaar geleden, en vond het daar echt super! Een hele mooie, ruime zaal (waar het ook helemaal niet zo broeierig w

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik19-2-2007 13:21:31

Oeps, te vlug op verzenden geduwd... Was dus aan het zeggen dat het daar ook helemaal niet zo broeierig warm werd als in veel zalen. Ook het eten vond ik heel erg lekker, en een hele goede DJ (ik weet nu wel niet of dat de DJ van de feestzaal was, of iemand die de trouwers meegebracht hadden). Maar dus: niet over twijfelen zou ik zo zeggen!

Groetjes,
Caroline

Willem
27-10-2007
 Meld misbruik19-2-2007 14:06:50

Hay!

Twee jaar geleden hebben mijn ouders in het 's Graevenhof een feest gegeven omdat ze 25 jaar getrouwd waren. De bediening was super, het eten was heel lekker. En omdat het weer mooi was werden de gasten ontvangen op het terras!
Een zeer geslaagd feest!
Succes en niet te lang meer wachten om te beslissen want september is een populaire trouw-maand!

groetjes, Karen

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik19-2-2007 18:07:08

Wij hebben er alle jaren ons personeelsfeest en dat is altijd heeel geslaagd. Altijd rond een 400 à 500-tal personen en als ze dat aankunnen zullen ze een huwelijk of elk ander feest ook wel aankunnen. Personeel is vriendelijk, het eten is formidastisch en er is altijd ambiance, daar zorgen we wel zelf voor. Ik heb mijn zus zelf aangeraden om daar haar huwelijksfeest te houden. Soit, niet twijfelen zou ik zeggen.

Groetjes,

Michel en Vân
07/07/07

Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik20-2-2007 10:45:28

Hey,

Mijn vriend en ik zijn er in oktober 2006 gaan horen voor ons trouwfeest. Toen hadden ze enkel nog 13 oktober 2007 vrij en verder pas in mei 2008.
Misschien eens eerst bellen wanneer hun zaal nog vrij is.

Groetjes

P.S. Wel een mooie zaal!

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik20-2-2007 15:48:03

Hallo,

Ik ben er op 22.12.2006 getrouwd en heb enorme positieve reacties gekregen op ons feest!
Alles was tip top in orde!
We hebben er dan ook wel veel voor betaald maar het is een fantastische zaal!

Groetjes,
Karen

PS je kan me altijd mailen op karen.dehopere@skynet.be

Annick
22-9-2007
 Meld misbruik21-2-2007 12:57:59

Helaba,

alvast bedankt aan iedereen voor de positieve reacties! Voor alle duidelijkheid ons feest zou doorgaan in zaal Commanderie (de kleinere zaal), want zaal Résidence is voor ons wat te groot. Er was blijkbaar nog één zaterdag vrij in september (misschien dat er een feest afgelast is?), en momenteel hebben we dus een optie genomen tot volgende week maandag. We twijfelen nog een beetje omdat we naar de Salons Groene Jaeger ook gaan kijken zijn (in Brasschaat) maar die hebben enkel nog plaats in oktober...

Maar als ik jullie reacties zo lees allemaal, dan hoeven we niet langer te twijfelen! Nog eens bedankt, ik krijg er al helemaal zin in! ;-) Groetjes, Annick

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik21-2-2007 14:29:45

Hi Annick,

Als ik jullie was zou ik toch kiezen voor het 's Graevenhof. De groene Jaeger is ook wel een hele mooie zaal en qua eten en service te vergelijken met het s' Graevenhof, maar hebben in beide feestzalen al huwelijken meegemaakt maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het 's Graevenhof. We hebben wel altijd een feest gehad in de grote zaal, maar ik veronderstel dat het daar allemaal even mooi is.
Hebben jullie even geluk dat er nog een plaatsje is vrij gekomen. Wij hebben daar in november geïnformeerd en er was niets meer vrij.

Veel plezier bij het voorbereiden!

Groetjes,
Véro
16/6/2007

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 18:13:45

hey annick
wanneer trouwen jullie?
wij geven ons feest 22 september in de grote zaal van het s'graevenhof :)

groetjes jessy
22/09/2007

Annick
22-9-2007
 Meld misbruik18-4-2007 13:21:44

Aan Jessy die ook haar feest geeft in het 's Graevenhof:

Hoi Jessy, da's super grappig, dat ik jou via dit forum leer kennen! Wij geven dus idd ons feest in de kleine zaal van het 's Gravenhof op 22 september. Da's ook de dag van ons burgerlijk huwelijk! We weten nog niet goed of we een kerkelijk huwelijk zien zitten... Hebben jullie de DJ al vastgelegd? En de menu en zo? Ik vrees dat wij al wel wat achter staan met de voorbereidingen, want we hebben nog geen DJ, geen fotograaf, geen kleedje... Ik moet er dringend aan beginnen!! ;-)

Als je eens wil mailen om te "kletsen" over onze grote dag op dezelfde locatie: annickske@hotmail.com

Tot gauw!
Annick
22/09/2007

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik20-4-2007 7:29:46

ohh wat leuk en toevallig :)
ik heb je gemaild.

groetjes
jessy
22/09/2007

Annick
22-9-2007
 Meld misbruik20-4-2007 9:08:25

aan Jessy:

Oeps, sorry, aangezien jouw e-mail adres niet in mijn contacten staat, is jouw e-mail waarschijnlijk direct in mijn "junk" terecht gekomen, en ik heb natuurlijk met m'n wakker hoofd vanmorgen al mijn junk gewist zonder te kijken... Stuur je nog eens opnieuw een e-mailtje?

Tot mails!
Annick
22/09/2007

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik20-4-2007 16:03:15

ik heb terug gemaild.:)

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik20-4-2007 16:03:28

ik heb terug gemaild.:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info