Terug naar overzicht
hallokan je foto eens sturen naar petra.declercq@betafence.comdankgroetjes
Vibe,Kan je foto's opsturen naar carmen.van.bunder@belgacom.be? Dank u. Carmen
Halo,Lijkt me een heel mooi kleedje. De maat klopt alvast !! Kan je me de fotootjes even mailen ? minniemouse9999@hotamil.com Ik kijk er vast naar uit!Groetjes
Graag ook een fotootje naar Ldeduytschaever@hotmail.com.Groetjes,Lieve
Voor mij ook graag een fotootje: karenbreyne@hotmail.comDankjewel, want ben druk op zoek naar suitekleed.
Ik ben ook wel geïnteresseerd.Kan je mij eens een fotootje bezorgen?maaike@lozie.comAlvast bedankt!
mag ik ook de foto eens bezien?marisa@eecc.be
Als je het nog niet verkocht hebt, mag je mij ook de foto's versturen : gert.sevens@telenet.beBedankt !Grts,Gert
Je mag mij ook een foto doorsturen als het nog niet verkocht is!!!liekedemuynck@hotmail.comGroetjes,Lieke
Hoi VibeAls het nog niet verkocht is, mag je naar ons ook een mailtje sturen: vserraes at hotmail comWelk kleur is het?Ben eens benieuwd... Mijn schoonzusje zoekt nog een kleedje. Ze had een kleed gezien in Gent dit weekend en wou het gaan kopen. Ze stond nog eens in de etalage naar het kleed te kijken voor ze binnen ging en ze haalden het voor haar neus weg. Het was het laatste en het was verkocht! Zo erg, ze zat er echt mee in...Alvast bedankt!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi Vibe, je mag dit ook naar mij doorsturen op vandamsarah@hotmail.comAlvast bedankt !Groetjes, Sarah 15/09/2007
Je mag naar mij ook een foto doorsturen: wendy@telenet.bebedankt!
aub ook een fotootje docbarrie@hotmail.comdanku
Ik denk dat ik alle geïnteresseerden een foto doorgestuurd heb. Laat maar weten moest ik iemand vergeten zijn!Vibe
hallo, kan je de foto's ook naar mij sturen? hermienraedts@gmail.comBedankt,
hallo,zie net je berichtje staan. MIjn vriendin zoekt nog naar een suitekleed maar heeft een beperkt budget aangezien ze nog studeert. Heb je het al verkocht? Of is het eventueel mogelijk om een fototje te zien?Vriendelijk bedanktMatthieu
By the way, mijn email adres :-)matthieu.coopmans@student.ehb.be
Hey, kan je een foto sturen van je suitekleed? Is het al verkocht? Mijn e-mailadres evelienmorel@hotmail.com
Is het al verkocht of niet.Anders Anne_Celine_L@msn.com.Alvast bedankt,x.
Kleedje is nog steeds te koop!Ter info, het is een aansluitend maatje 38Mailen kan naar vibeke_dg@yahoo.comGroetjes!
Graag foto van het suitekleed opsturen aub ?Dank je wel.