TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
30-6-2007
|
19-2-2007 21:48:09
Hoi!
best wel grappig, want ik wilde in het begin ook een middeleeuwse jurk! Mijn vriend en ik zijn op vakantie in oostenrijk naar een meddeleeuws festival geweest (toevallig!) waar ik mijn inspiratie haalde. Daar stonden ook heel wat standjes waar je dingen kon kopen, maar dat wilde ik toen nog niet. Ondertussen zijn we een ex collega tegen het lijf gelopen die ontwerper is en mijn jurk gaat maken. Het middeleeuwse is gaandeweg ook helemaal vervangen door nog meer mijn eigen ding (al zitten er nog steeds middeleeuwse elementen in!). Luc (de ontwerper) stelde een prijs van ongeveer €800 voor, afhankelijk van de stof, dus dat is, in vergelijking met alles wat je in de winkel vind aan trouwjurken (zeker kaat tilley!) heel betaalbaar! (we zijn mijn stof trouwens gaan kopen bij de stockverkoop van Kaat tilley).
Dus misschien kan je best eens naar een paar ontwerpers/naaisters/theaterkostuummakers stappen. En als je wil: op www.wittegroeten.be vind je 'Luc', mijn ontwerper. Het is de website van zijn vriend die verteller/muzikant is en hemzelf, maar nog in de startfase, maar je vind er alvast zijn contactgegevens!
En anders: liesdaemen@hotmail.com 2 en 30 juni 2007
PS: ik (en Luc) ook woon in Borgerhout/antwerpen
|
|
Lies
30-6-2007
|
|
|
Tamara
13-11-2010
|
20-2-2007 13:14:46
Hey,
Ik ben zelf ook nogal middeleeuws-minded aangelegd en goth. Misschien is dat een idee voor uw nicht. Je hebt daar ook vrij veel keuze in en niet alles is zwart. Ze kan misschien eens gaan kijken in Antwerpen naar de Fans (Kammenstraat 80) of naar de boothill in Gent (kortrijksepoort) ofwel naar de street in Gent (langemunt)of gaan kijken bij www.x-tra-x.de naar Dark wear gaan en dan medieval wear. Je kan via Internet bestellen of naar een van de winkels in Duitsland gaan. Er is er één in Olm, Karlsruhe en Berlijn.
groetjes, Tamara
|
|
nele
29-9-2007
|
23-2-2007 12:34:12
Hallo, Misschien vind je wel iets op de volgende site en de prijzen zijn heel gunstig. Groetjes Nele
www.corde-micante.de
|
|
Kathleen
26-5-2007
|
24-2-2007 17:14:36
Heel erg bedankt iedereen!
Ik heb inmiddels van mijn tante vernomen dat mijn nichtje haar absolute droomjurk heeft gevonden op één van de door jullie vermelde Duitse sites, en de prijs was inderdaad zeer gunstig! Deze bedroeg slechts 1/20 ste van de prijs van een jurk van Kaat Tilley! Jullie hebben dus een meisje zeer gelukkig gemaakt!!
Bye,
K.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|