Terug naar overzicht
Hallo Mieke,Ik heb mijn trouwkleed bij Mia Monta besteld en mijn kleed kost 1309 euro. Mijn kleed is modern maar met toch een romantische toets. Alle kleden die ik gepast heb waren tussen de 1000 en de 1500 euro. Hopelijk heb je hier iets aan.GroetjesTanja
Hallo,mijn kleed is ook besteld bij Mia Monta en kost 1250 euro. Mijn kleed is simpel maar met net dat extraatje. Ik denk dat je zeker je zin zal vinden in hun eigen collectie. Ik sluit me qua prijsklasse aan bij Tanja, zeker voor wat jij zoekt.Veel succes en geniet van de zoektocht.Groetjes,Isabel110807
Dag,Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Mia Monta en kost 1250 euro. Ik heb ook kleedjes gepast vanaf 900 euro, die wel erg mooi zijn, indien je voor het eenvoudige gaat.Je kan er eigenlijk terecht voor alles, je kan combineren zoals je wil, en voor ieders portemonnee..Je zal zeker vinden wat je zoekt, meisje!vele groetjesMarijke
Hey,Ik heb een broekpak van Mia Monta gekocht en dat wa s550 euro voor de broek, top en sjaaltje...Groetjes katleen.