Nu Online
Momenteel zijn er 688 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskledij solden of vorig seizoen?

20-2-2007 13:34:05
Hallo,

Weet er iemand in welke winkels ze ook de collectie van vorig seizoen hebben hangen of waar ze ook aan solden doen? Bestaat er eigenlijk wel solden voor bruidskledij? Valt die solden dan ook in januari zoals gewone solden?

Enfin, veel vragen, maar ik probeer de kosten voor een kleed dat ik maar 1x ga aandoen wat beperkt te houden...

an
20-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1784

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 13:42:00

Dag An,
Ik was in het begin ook naar goedkopere oplossingen aan het zoeken en ben zo terechtgekomen op www.debruidsschat.be . Dat is een tweedehandswinkel voor bruids- en suitekledij. Sommige kleren zijn zelfs niet gedragen. De prijzen liggen behoorlijk lager dan voor nieuwe kledij.

Groetjes,
Jennifer
(15/09/07)

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik20-2-2007 13:45:51

Dag An

Je moet maar eens zoeken op het forum. In het noorden van frankrijk zou een winkel zijn waar alle kleedjes tot 300 euro kosten.
Zelf ben ik naar een gewone winkel geweest. daar hebben ze ook altijd kleedjes die goedkopter zijn en ze luisteren ook altijd naar je budget.
Ingrid

Veroniek

Meld misbruik20-2-2007 13:57:31

Hoi An

Wat Ingrid zei klopt inderdaad, je kan daar een kleed kopen tot 300,00 euro. Hier is de URL: http://album.aufeminin.com/album/see_150358_28/collecti...

Het zien er mooie kleedjes uit, maar aan die prijs weet ik natuurlijk niet wat voor stof of service je mag verwachten...

Je kan ook altijd eens prijs vragen aan een kleermaker en zeggen wat je graag zou willen. Dat is meestal ook goedkoper dan het in een bruidswinkel te kopen.

Thuis heb ik ook nog een adres liggen van een winkel in Deinze, maar weet de naam nu niet (zal het eens opzoeken) en daar hebben ze ook mooie en goedkopere bruidskledij (geloof tot 700,00 euro voor een kleed)

Veel succes met je zoektocht nog! Wanneer trouw je?
Soms kom je hier op het forum ook (getrouwde) bruidjes tegen die hun kleed verkopen...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

an
20-8-2008
 Meld misbruik20-2-2007 15:05:21

Hallo,

Bedankt voor de tips, maar ik zoek eerder een bruidskleed binnen de normale merken. Ik dacht dat het vrij stom zou zijn van mij om niet te informeren of er hierin ook geen solden zijn alvorens zoveel geld uit te geven. Ik had van een kennis gehoord dat sommige winkels bijvoorbeeld de collectie van het vorige seizoen aan een gereduceerde prijs verkopen, maar ze wist niet direct welke winkels.

groetjes,

An

K
7-7-2007
 Meld misbruik20-2-2007 15:33:47

Ik heb in Hasselt eens kleedjes gepast van het vorig seizoen, maar daar ging toch geen eurocent korting af hoor...

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik20-2-2007 15:42:55

Dag An,

ik weet dat ze bij Maxim's Couture een aantal kleedjes aan gereduceerde prijzen verkopen. Dit zijn de kleedjes die niet meer worden gemaakt (wat niet helemaal gelijkvalt met kleedjes uit de vorige collectie, want een aantal trouwjurken worden een aantal seizoenen lang in het aanbod gehouden. Het gaat dus louter om laatste exemplaren).

Groetjes,
Caroline

lien
23-2-2007
 Meld misbruik20-2-2007 17:19:15

Hallo ann,

Ik herken je probleem;) Ik ben zelf nooit een Vlaamse bruidsjurkenwinkel binnen geweest! Toen ik de prijzen hoorde viel ik achterover! Ik ben dan maar hier in de buurt (Brussel) een Marokkaans winkeltje binnengestapt. Altijd heel vriendelijke mensen, prachtige jurken, en tegen ongelooflijke prijzen!! Denk nu niet dat je daar alleen Marokkaanse bruidsjurken vind, nee totaal niet. Ik zag daar al jurken vanaf 300 euro. Het mijne kostte 950 euro, iets meer ,maar was dan ook een uniek stuk die normaal niet verkocht werd. Nu, die prijs ligt volgens mij nog steeds onder het gemiddelde ??;)

nele
29-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 19:02:46

Hallo,
Die winkel in het noorden van frankrijk is inderdaad niet duur, maar ze maken de jurk niet op maat, je koopt de jurk zoals je ze past.
Daarentegen heb ik wel een korting gekregen want het was namelijk opendeurdag.
Dus dat moet je wel beetje in de gaten houden.
Veel succes
PS: als je niet ver van de Nederlandse grens woont, dan is een uitstapje tot in Nederland het prijsverschil ook waard.

nele
29-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 19:02:53

Hallo,
Die winkel in het noorden van frankrijk is inderdaad niet duur, maar ze maken de jurk niet op maat, je koopt de jurk zoals je ze past.
Daarentegen heb ik wel een korting gekregen want het was namelijk opendeurdag.
Dus dat moet je wel beetje in de gaten houden.
Veel succes
PS: als je niet ver van de Nederlandse grens woont, dan is een uitstapje tot in Nederland het prijsverschil ook waard.

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik21-2-2007 10:26:33

In de Linx in Leuven (waar ze Linea verkopen, bruid- en suitekledij) gaven ze solden in januari, dus dan denk ik dat je in juli ook korting krijgt.
Je kunt ook een mail sturen en vragen wanneer de kortingen beginnen...

Groetjes,
Sheron

Patricia

Meld misbruik21-2-2007 11:14:49

Ik ben gisteren bij Jagré geweest in Antwerpen.
Zeeeer goede service, heel vriendelijk personeel!
Ik heb dan ook al gisteren ineens mijn jurk gekocht, alhoewel het nog heel vroeg is (trouw in 2008).
Maar kon er niet aan weerstaan, het is heel speciaal en ik heb er nog geen 500€ voor betaald. De retouches mogen ook daar tegen betaling, mr die zouden niet zo hoog liggen.
Zeker een aanrader.

Ze hebben zowel bruidsjurken (de traditionele) als suite- en cocktailkledij.

Veel succ6 met je zoektocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info