Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

20-2-2007 14:10:22
Hallo bruidjes,

Wat doen jullie met de ringen? Ik had graag iets speciaal gedaan maar ik heb niet echt veel inspiratie... Iemand een idee?

Groetjes
Mieke

Mieke
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 732

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik20-2-2007 14:50:27

Hallo Mieke,

Wij zijn van plan om zelf een bloemstukje te maken en daar dan een houdertje voor de ringen in te verwerken. We vinden het ringenkussentje dat de ceremoniemeester heeft niet zo mooi en daarom dat we zelf iets willen maken.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 14:55:45

wij hebben ballonversiering in onze mis. Vooraan staat ook een mandje met balonnen aan met onze 2 knuffelbeertjes in en die dragen de ringen rond hun arm of aan een kettinkje of zo. Dat moeten we nog eens bekijken.

groetjes
Bieke
180507

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 15:10:11

ik heb op een Nederlandse site ringrozen gezien, en vond dat wel leuk: http://www.camonet.nl/producten.php?command=detail&...

groetjes,

Wendy
5.5.07

Evelien
5-4-2008
 Meld misbruik20-2-2007 15:33:14

Hoi Mieke,

op de huwelijksbeurs in Hasselt stond iemand met uilen en valken die de ringen tot bij het koppel laat vliegen. Ik was er niet zo enthousiast over en heb dus ook niet geïnformeerd over de kostprijs ed. Maar als je iets origineels en spectaculair wilt, is het misschien een tip.

Groetjes,
Evelien

nele
29-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 19:05:16

Hallo,
Onze ringen zijn op een kussentje bevestigd dat mijn vriend zijn grootmoeder zelf heeft gemaakt.
En ik zou graag hebben dat onze hond het kussentje tot bij ons brengt, maar voorlopig ben ik nog mijn vriend daarover van aan het overtuigen want hij ziet dat niet echt zitten.
Laat je fantasie maar es goed werken, dan vind je wel iets.
Groetjes
Nele 29/09/2007

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 18:22:19

Hoi!

Ik had in een speelgoed winkel ooit eens een superlief juwelendoosje gevonden voor kleutermeisjes.

Toevallig bestond dat nog steeds toen ik iets zocht om onze ringen in te bewaren.
Nu hebben wij een speciaal ring-huisje voor als onze ringen eventjes van onze vinger moeten. (bv bij verbouwingen, operatie)

Ik vond het kleuterdoosje erg bij mij passen, het was leuk op het gemeentehuis en we gebruiken het nu nog...

Gewoon je zin doen dus!

Nieke

Nieke

Kelly
6-6-2008
 Meld misbruik15-3-2007 16:01:58

Hey Mieke,

Mijn schoonbroer en schoonzus hadden 2 neefjes een tractor (of een auto kan ook) op afstandsbediening cadeau gedaan.
Zij reden de tractors - waarop de ringen bevestigd waren - dan tot bij het bruidspaar.

Groetjes en nog veel succes,
Kelly

Kelly
6-6-2008
 Meld misbruik15-3-2007 16:02:11

Hey Mieke,

Mijn schoonbroer en schoonzus hadden 2 neefjes een tractor (of een auto kan ook) op afstandsbediening cadeau gedaan.
Zij reden de tractors - waarop de ringen bevestigd waren - dan tot bij het bruidspaar.

Groetjes en nog veel succes,
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...