Terug naar overzicht
wij gaan feesten in hof van nazareth. Zelf hebben we hier nog geen feest gehad maar we vinden de zaal schitterend!Kennissen geven ons alleen maar positieve reacties.Succes!!
Hi An,Wij zijn vorig jaar naar het huwelijk van mijn vriend zijn getuige in het Hof van Reyen geweest. Zaal was heel mooi (ze hadden de grootste zaal) bediening was tip top, lekker eten, ....Op dat zelfde moment had mijn beste vriendin in de kleinere zaal een huwelijk en daar was het eten ook wel heel lekker maar de bediening net iets minder goed.Martinus (is dat de zaal in Zoersel?), als het de zaal in Zoersel is heb ik er al wel hele goede commentaar over gehoord. Daar heb je dan ook het voordeel dat je als bruidspaar in de villa mag blijven overnachten.Vorig jaar zijn we ook naar een receptie geweest in het Hof van Nazareth. Heb eens binnen gekeken en de zaal was heel mooi versierd. De receptie was buiten in de tuin en was tot in de puntjes verzorgd. Hele goede bediening. Het enigste kleine nadeel is dat de spoorweg net naast de tuin loopt en dat er echt regelmatig een trein voorbij kwam waardoor je elkaar niet meer verstond als je aan het praten was. Veel plezier met jullie zoektocht naar de perfecte zaal!Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Onze feest gaat door in de orangerie van het hof van Reyen. (je moet wel minstens 150 genodigden hebben, anders is het de brouwerszaal). We vonden dit een prachtige zaal en mijn ouders zijn er al naar een feest geweest en vonden dat heel goed!Groetjes,Wendy5.5.07
Wij vieren ook in het HOf Van Reyen. Maar dan in de brouwerszaal. Ik ben er al naar een trouwfeest geweest en dat was heel goed. In de Brouwerzaal kan je terecht als je rond de 100 personen hebt. De orangerie is veel mooier maar zoals Wendy zegt, dat is pas vanaf 150 euro en dan zit je sowieso weer in een andere prijsklasse. Groetjes
Hey An,Mijn schoonzus heeft haar trouwfeest in het Hof van Reyen gedaan en ik vond dit echt super, prachtige zaal...Zou jij me indien mogelijk meer info kunnen geven over Kasteel Diepensteyn, het Kasteel van Ruisbroeck en het Kasteel van Horst? Je kan me mailen op anneleenf@gmail.com
Hallo,Ik woonde vroeger vlakbij Diepensteyn. Het is daar wel een zeer mooie locatie. Daar wilde ik ook wel trouwen, ware het niet dat ik nu in Heudsden-Zolder woon en een groot deel van de familie dan van heel ver moet komen.We hebben daar met mijn vorig werk wel eens een personeelsfeest gehad en van eten was dat ook wel dik in orde. Ook de bediening was heel goed. En het kader, schitterend. Het enige nadeel is dat je daar allemaal in aparte zaaltjes zit, op de eerste verdieping denk ik. En de dansvloer is dan beneden.Als het heel goed weer is, denk ik wel dat ze de dansvloer buiten doen. Zo was dat toch op ons personeelsfeest. Dat was echt wel heel romantisch.Maar ik denk wel dat het daar redelijk duur is.