Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eigen feest in tent organiseren...

20-2-2007 16:31:56
Wij zouden graag in de zomer van 2006 trouwen... niet in een gewone feestzaal, maar in een volledig aangeklede tent. Wij zijn dus op zoek naar allerei benodigdheden daar we het meeste zelf willen doen. (en niet via een duur evenementenbureau willen werken) Hiermee bedoel ik bv. waar kan ik een betaalbare mooie tent huren? Ronde tafels en stoelen? Tafellakens?Kandelaars of andere versieringen? Doeken voor de tent aan te kleden? enz... Wie kan ons helpen? Heeft zelf zo'n feest georganiseerd en heeft tips voor ons? Of kan zelf materiaal doorverkopen die ze hebben gebruikt?
Alvast bedenkt!!

Anneleen
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 790

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik20-2-2007 16:35:28

Hoi Anneleen, neem eens een kijkje op de website van http://www.publirent.com . Dit is een zeer betrouwbare zaak waar we al enkele keren met samen gewerkt hebben. Ook hun prijzen staan op de website, zo heb je ineens ook een idee van de prijzen.

Succes
Sarah
15/09/2007

lien
23-2-2007
 Meld misbruik20-2-2007 17:15:15

Hallo anneleen!

Fantastisch idee! Net wat ik ook zelf wilde voor mijn huwelijksfeest! Helaas ben ik al wat bezig geweest met prijzen te vergelijken en lijkt het mij zo goed als onbetaalbaar! Voor een tent (zonder aankleding, zonder vloer, zonder iets...) betaal je al snel meer dan 1000 euro. Tel daar dan nog de vloer, tafels, stoelen, decoratie,... bij, en dan kom je een serieus sommetje uit!!

Als je iets betaalbaars vindt, laat het me gerust weten, ik ben en blijf geïnteresseerd!

Lien
vacquierlien@hotmail.com

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik20-2-2007 18:18:25

Hoi!

wij trouwen op 30 juni in het park van de Oude abdij van Kortenberg. Er staat daar een heel charmant huisje dat we huren en waar de gasten boven kunnen slapen. Wij voorzien ook drie partytenten (elk 4 op 8m) voor de receptie of bij slecht weer (of 's avonds). Een tent lenen we gratis van de buurtgroep (Borgerhout, maar kan bij elke buurtgroep denk ik!) en de andere twee huren we via de instelling waar mijn verloofde werkt voor heel weinig geld (weet niet precies hoeveel, want zou een beetje kunnen verschillen voor personeel of niet) voor een weekend. Vloer moeten we nog zoeken, tafels en stoelen ook, en nog een heleboel dingen.

Maar als je een 'alternatief' trouwfeest wilt, vraag je best zoveel mogelijk rond bij de buren, bij jeugdbewegingen, bij organisaties, toneelverenigingen... Alleen op die manier kan je het echt goedkoop houden denk ik!

Veel succes!
En hou me op de hoogte van wat jullie vinden, dan doe ik dat ook!

Lies
30 juni 2007
liesdaemen@hotmail.com

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik20-2-2007 22:59:55

oei Anneleen,

als je in de zomer van 2006 wil trouwen, ga je wel snel moeten zijn hoor. Ik vrees dat je dat niet zal halen, want intussen zijn we al 2007... hihi ;-)

groetjes
Bieke

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik21-2-2007 9:33:08

hey
wij wilden dit eerst ook doen, maar het loopt heel snel op, zeker als je het mooi wil.

op www.partyrent.be kan je de hele catalogus met prijzen bekijken.

Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik22-2-2007 12:21:42

Dag Anneleen,

bij ons was een feesttent ook een optie maar daar zijn we snel op terug gekomen. Het bleek uiteindelijk meer dan het dubbele te kosten. Ik zeg dit niet om je de moed te doen verliezen maar het kan je wel veel voorbereidingstijd besparen. Wij hebben een zeer beperkt eetfeest maar een heel groot dansfeest en het kwam ons veel goedkoper uit in de feestzaal waar we het nu doen....
Veel succes nog met de voorbereidingen!!

Groeten
Dolores
04/05/07

Emmy
21-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 14:23:52

Dag Anneleen,

Wij zijn volop ons feest in een tent aan het voorbereiden.
Wij nemen ook geen evenementenbureau in de arm.
Van welke streek ben je? Ons feest gaat door in Oedelem.
Wij huren onze tent en toiletten bij een tentenbedrijf. Ik kan je eventueel offertes doorsturen als je daarin geïnteresseerd bent. De ronde tafels, stoelen en de tafellakens konden we bij de traiteur huren (ik denk €4 pp). Maar er zijn bedrijven genoeg die dergelijk feestmateriaal verhuren.
Aan de decoratie zijn we nog niet begonnen...
Ik geloof nog steeds dat een feest in een tent persoonlijker is dan in een feestzaal. Echt helemaal ons ding! Maar helaas is mijn schoonmoeder nog steeds neit overtuigd.
groetjes
Emmy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...