Terug naar overzicht
Ik heb er wel een goede voor u.Hij is zeer goed van prijs en heeft uitstekend materiaal bij.Heeft ook een websitewww.disco-bar.be Groetjes,Krista
Hij is ook niet zo een dj die constant door de micro zit te praten.groetjes
Je kan altijd vrijblijvend een kijkje nemen op http://www.djlebart.be cheers, bart
Beste,Ik kan jullie discobar "als het moet swingen" uit Antwerpen aanraden.Heeft een vaste prijs (zolang het feest duurt) zodat je op voorhand hoeveel je moet betalenHeb zelf al een paar feesten bijgewoond.je kan eens gaan kijken naar zijn website www.disco-bar.be en hem e-mailen om informatie te vragengroetjes en veel geluk
---
Na jaren van DJ'en in dancings en clubs kom ik terug naar mijn eerste liefde : huwelijken en verjaardagen.Op gebied van muziek ben ik een echte kameleon oud, nieuw, zacht of boenk... je zegt het maar. Ik draai alles met even veel plezier. De echte specialiteit zijn de oldies en disco. Normaal ook als je ziet dat ik net even over de 50 ben. Voordeel van deze "gevorderde" leeftijd is wel de mensenkennis t.o.v. de veelal véél jongere collega's. En mensenkennis is soms wel nodig om een "lastig" publiek op de dansvloer te krijgen. Wat betreft materiaal : ik gebruik uitsluitend kwaliteitsmateriaal van bekende merken.De uitgangwattage is 1200 watt stereo of zelfs 2500 watt mono (zeer geschikt voor buitenparty's). Op simpele vraag en zonder meerkost kan er ook een lichtshow met PAR's en scanners voorzien worden.De vraagprijs is all-in : desnoods vanaf het moment dat de receptie begint met zachte lounge/achtergrondmuziek tot en met het einde van de feest - hoe laat dat ook mag zijn !!! Geen beperking in uren of wat dan ook. VASTE PRIJS = GEEN VERRASSINGEN. Normaal 350 euro - nu slechts 250 euro - beperkte tijd geldig !!!!Alle bijkomende informatie : 0495.746060