TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christel
30-6-2007
|
21-2-2007 9:27:34
Dag Lien
Mijn schoonmoeder heeft dat vorig jaar op haar trouw laten doen en ik moet zeggen dat het heel onnatuurlijk overkwam, veel te bruin (en ze heeft al een donker vel van haar eigen) Ik heb het ook al eens laten doen bij mij was het meer natuurlijk maar ik mocht wel al mijn ondergoed wegsmijten, er zaten gele randen op
Ik heb hier wel op het forum wél al goede reacties hierop gelezen, misschien moet je gewoon geluk hebben bij wie je gaat en met welk product ze het doen...
Veel succes ermee en een mooie bruiloft toegewenst !!
groetjes Christel 160607
|
|
Katleen
23-12-2006
|
21-2-2007 9:34:49
Dag Lien, ik heb dit ook gedaan voor de trouw van mijn zus. Ik heb zelf een heel gevoelige en bleke huid en het was dan ook maar een licht tintje dat ze gedaan hebben (het was ook winter). Het kwam natuurlijk over en ik heb toch wel positieve reacties gehad. Wel had ik hier en daar een beetje meer donkere strepen,maar dat was eerder op mijn buik, dus zat onder mijn kleed :-) Mijn collega heeft dit ook gedaan voor haar trouw en ik vond het ook heel mooi. Je moet inderdaad opletten van je kledij, en je mag je een dag (dacht ik) niet wassen om het goed te laten intrekken. Ik dacht wel dat dat de plekken uit te wassen zijn ? Bij mijn trouw vandaag 60 dagen geleden :-) heb ik dit echter niet meer gedaan, omdat ik ondertussen al een jaar veel last heb van atopisch exceem en ze dat dan afraden. Ik ben in de plaats een paar keer onder de zonnebank geweest, wat eigenijlijk ook wel goed is voor de exceem. En inderdad, ik had er niks last van op de trouw. Helaas kwam het kort daarna terug .... Veel succes ermee ! Katleen
|
|
Wendy
|
21-2-2007 12:22:02
Hey Lien,
Mijn zus heeft dat ook gedaan op haar trouw, belangrijkse is zorgen dat ze het niet te donker maken dat het niet te onnatuurlijk oogt. Het mooiste resultaat haal je als je iemand vindt die dit manueel spuit (niet met een cabine)...
Succes!
Wendy 19/05/2007
|
|
Karen
24-11-2007
|
21-2-2007 13:36:27
Hallo,
Ik kan het je zeker aanraden, doe dat iedere keer als ik naar een feest moet en ben al iedere keer tevreden geweest.
't Is net alsof ik enkele daagjes in het warme zuiden geweest ben en toch weer niet te fel. (Ben blond, dus te donker zou me helemaal niet staan!)
Groetjes en succes! Karen
|
|
Véronique
16-6-2007
|
21-2-2007 14:15:37
Hallo Medebruidjes,
Waar hebben jullie dit laten doen? Hoeveel kost het ongeveer?
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
lien
23-2-2007
|
21-2-2007 14:19:04
Ik hou jullie op de hoogte morgen hoe het geweest is;)
Véro, ik laat dit doen bij Body-Fit in Kortrijk en zal 25 euro betalen voor het hele lichaam. Voor enkel boven-of onderlichaam kost het daar 20 euro. De meeste prijzen waar ik al van gehoord heb, schommelen rond de 30 euro.
|
|
Véronique
16-6-2007
|
22-2-2007 13:16:14
Hi Lien,
Ik zou het heel tof vinden moest je me laten weten hoe het is geweest. Wij trouwen op 24maart voor de wet en ik wil dan toch ook al wel een kleurtje hebben.
16juni is onze grote dag en tegen dan is het hopenlijk al zonnig geweest zodat ik het dan niet nodig zal hebben.
Groetjes, Véro
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|