TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linsey
6-7-2007
|
21-2-2007 12:30:51
Dag Sarina,
Wij houden ons trouwfeest deze zomer in de feestzaal van taverne De Kasteelhoeve in Westmalle. Ik heb daar vroeger nog weekendwerk gedaan en de feesten waren altijd mooi verzorgd. De feestzaal is eigenlijk in de oude stallen van de boerderij en bestaat uit twee delen die gescheiden kunnen worden. De grote zaal kost 100 euro en de kleine 50. Er is ook een terras. Je kan niet zelf een traiteur laten komen, zij hebben verschillende formules (buffet, diner...) die niet zo duur zijn. Je kan alles zelf berekenen op de website http://users.telenet.be/lodefaes/index.html Het is geen "grand chic" natuurlijk, maar best mooi voor een klein feest.
Linsey 06/07/2007
|
|
Sarina
|
21-2-2007 12:35:11
dankjewel Linsey. ik ga er zeker is een kijkje nemen.
|
|
freddy
|
21-2-2007 13:34:51
Dag Sarina,
Ik ben van je streek.Als videograaf was ik o.a. ook in de kleinere zaaltjes zoals :
1. Lamme Goedzak te Zoersel 2. Martinushof te SChilde 3. Toverfluit te Halle (enkel mogelijk op vrijdagavond)
Misschien vind je daar wat je zoekt.
Succes
Freddy
|
|
Véronique
16-6-2007
|
21-2-2007 13:48:57
Hi Sarina,
Wij doen ons feest in 'La Grange' in Massenhoven. Je moet maar eens kijken op hun website www.feestzaallagrange.be Het is een oude boerderij die ze omgebouwd hebben. Wij hebben deze zaal gekozen omdat we ook niet met een heel groot gezelschap zullen zijn. Receptie in de namiddag +/- 150 pers. Avondfeest / diner 90 pers.
Je kan hier wel niet je eigen traiteur meebrengen maar je hebt wel de mogelijkheid om een budgetvriendelijk huwelijk te organiseren.
Eventueel E-10hoeve in Brecht (prijs valt daar heel goed mee, maar wij waren met te weinig voor de grote zaal en 1 van de kleinere zalen viel een beetje tegen). Dan heb je in Zoersel ook nog Martinushoeve en Smoutmolen.
Mijn beste vriendin is vorig jaar in Hof ter Smissche (Hoogstraten) getrouwd en dat is ook een mooie zaal met heel lekker eten.
Deze feestzaal ben ik hier deze week ook al op het forum tegen gekomen, ziet er ook heel leuk uit. www.wijtschot.be
Als je vragen hebt over la Grange mag je ze me altijd stellen hoor.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Charis
15-9-2007
|
22-2-2007 23:18:25
Heb je al in Nijlen de Beemden geprobeerd deze geven wel hun feest in een tent. Ze vragen 1000 euro voor gebruik van de tent maar het eten is all in voor 46 euro de man
|
|
Linsey
6-7-2007
|
23-2-2007 13:38:17
In De Smoutmolen in Zoersel worden inderdaad ook veel trouwfeesten gegeven. Ik ben er nog nooit binnen geweest, maar langs buiten is hte in elk geval mooi verzorgd. Wel weinig parkeerplaatsen.
Groetjes, Linsey
|
|
Sven
10-8-2007
|
9-3-2007 14:44:24
Wij zijn vorige week naar De Smoutmolen geweest. We waren direct verkocht. We werden zeer vriendelijk onthaald en kregen genoeg informatie. We hebben de zaal direct vastegelgd. Het is vanbinnen nog mooier dan van buiten.
grtz
|
|
Sven
10-8-2007
|
9-3-2007 14:44:31
Wij zijn vorige week naar De Smoutmolen geweest. We waren direct verkocht. We werden zeer vriendelijk onthaald en kregen genoeg informatie. We hebben de zaal direct vastegelgd. Het is vanbinnen nog mooier dan van buiten.
grtz
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|