Terug naar overzicht
En naar Waals Brabant en Wallonie! Wij trouwen in Namen en zoals Jennifer zegt zeer veel handige en leuke tips op deze site en heb tot nu toe geen gelijkaardige franstalige site gevonden.GroetjesKristel
Beste Jennifer,Je bericht was wel niet naar mij gericht. Toch even volgende bedenking.Internet is provincie-en grensoverschrijdend.Dat de inwoners van Brabant,Waals Brabant en Wallonië onvoldoende gebruik maken van deze site is niet toe te schrijven aan de redactie maar eerder aan deze inwoners zelf.Beste groetjesFreddy
Volledig mee akkoord Jennifer!Wij wonen ook in Brussel en trouwen in Schepdaal in juni.GroetjesSandra
Hallo Jennifer!Als je iemand zoekt om te zingen uit Vlaams-Brabant...dan ben je bij ons aan het goede adres hé!:) groetjes, Ilseilse_herinckx@hotmail.com
hey Sandra,Waar trouw je dan juist? Wij voor de wet in Molenbeek en voor de kerk in Gooik in de Woestijnkapel. Ons feest gaat door in 't Krekelhof in Gooik. Mag ik weten welke fotograaf je bijvoorbeeld neemt?Veel groetjes,Jennifer
Nochtans is 80% van de feesten die ik draaide waren in brabant. De meeste, zeker de bekendere, van die zalen zijn wel soms een jaar op voorhand al volgeboekt (ook door bedrijven natuurlijk) ... veel extra reclame heb je dan niet nodig.Maar als je het forum volgt zijn de vlaanders en antwerpen wel beter vertegenwoordigd.Maar zoals freddy zei ... als er geen brabanders zich aanmelden, vragen of info leveren dan krijg je een eenzijdig beeldBarthttp://www.djlebart.be
Hoi Jennifer,Ik ben van vlaams brabant en probeer zo veel mogelijk mijn steentje bij te dragen ;-))Succes,Sabrina
hallo,ik ben ook van de regio vlaams - brabant.buurt van gooik! ons feest is wel in affligem. (de montil)inderdaad, weinig in de buurt van ons te vinden. Onze fotograaf hebben we gekozen via de trouwbeurs (fotgraaf van regio gent!!) op de laatste trouwbeurs zag ik echter ook een dat ons aanstond van regio lennik. maar we zijn toch nog steeds tevreden!