Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bericht voor THOMAS

21-2-2007 16:06:32
Dag Thomas,

Ondanks ik volgeboekt ben vanaf mei tot eind november kan ik je misschien toch helpen indien je zelf wil monteren.Immers op 18/8 heb ik geen filmopnamen.
In welke gemeente huw je ?

Groeten

Freddy

freddy

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1122

Thomas
18-8-2007
 Meld misbruik22-2-2007 16:54:14

Dag Freddy,

Wij trouwen in Grammene, deelgemente van Deinze.

freddy

Meld misbruik22-2-2007 17:01:34

Hey Thomas,

Dank om te willen reageren.
Ingevolge het montagewerk ben volgeboekt vanaf mei tot eind november.
Op 18 augustus heb ik echter geen opname.Vermits geen montage hoeft zou ik wat voor je kunnen doen.
Indien vrijblijvend interesse mail me dan even aub

fre4@telenet.be

Groeten

Freddy

Thomas
18-8-2007
 Meld misbruik4-3-2007 9:42:55

Dag Freddy,

Ik probeer je te contacteren via mail maar krijg geen antwoord meer van jou. Kan je zelf nog eens conctact opnemen aub. Ik zou dit graag vastleggen dan is dat ook alweer een zorg minder.
Bedankt

freddy

Meld misbruik4-3-2007 9:47:27

Ok Thomas ik contacteer je opnieuw. Voor alle zekerheid ziehier mijn @mailadres ;
fre4@telenet.be

Tot later

Freddy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...