TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
els
14-7-2007
|
22-2-2007 5:30:30
hey,
Het duo Elke &Tom vind ik wel heel goed zingen. (broer en zus) Ik heb ze al een paar keer gehoord. Ze hebben ook op de trouwbeurs in Genk en Hasselt gestaan. Hun website is http://www.tomentertainment.be/ en het emailadres elke.cosemans@pandora.be
Groetjes, Els
|
|
ilse
|
22-2-2007 10:28:44
Hallo Nathalie! Steve en ik zijn van Diest en Melkwezer.Dus we zijn van in de buurt. We zingen reeds 8 jaar samen en spelen beiden gitaar. Als je wil dat de muziek niet 'al te veel' kost, maar toch super klinkt, dan moet je bij ons zijn! Je kan me altijd een mailtje sturen op ilse_herinckx@hotmail.com en dan neem ik vandaag nog contact met je op! Groetjes, Ilse
|
|
cheeru
|
22-2-2007 22:56:12
hallo,
kijk eens op www.cheeru.be , wij willen jullie graag verder helpen. alles is mogelijk.
|
|
MANUELA
|
23-2-2007 21:09:46
Beste Nathalie
Geen nood ! Wij bieden u graag een hoge NOOT aan ! Zangeres/Sopraan verzorgt uw huwelijksmis zowel klassiek als het lichte muziekgenre, met orgel of met ons eigen modern muziekinstrument. Zoals u het wenst. Bezoek ons www.sopraanmanuela.be Alvast een fijne 14 april toegewenst!
|
|
Kathleen
26-5-2007
|
24-2-2007 17:27:37
Hey Nathalie,
wij hebben een muzikaal duo uit Herk-de-Stad ingehuurd, Babette en Ludo. Tik hun namen maar eens in op Google en je vindt ze wel. Op hun site kan je een demo beluisteren en die is in ieder geval veelbelovend. Ik heb bovendien van andere mensen gehoord dat ze zeer goed zijn. Ze zijn ook niet duur (150 euro). Je kan ook echt zelf je nummers kiezen, je bent niet gehouden door hun repertoire. Ik ben ervan overtuigd dat het enkele kippenvelmomenten gaan worden tijdens onze mis!!
Groetjes,
Kathleen
|
|
Marie-Joëlle
|
26-2-2007 18:04:23
Hallo Nathalie,
Samen met mijn echtgenoot vorm ik het duo 'Beautiful Live'. We zijn zojuist afgestudeerd aan het Conservatorium, en hebben ruime ervaring in het brengen van sfeervolle livemuziek tijdens de huwelijkmis! Ik ben zelf zangeres, en mijn echtgenoot begeleidt op de piano, afwisselend met instrumentale stukjes waarbij hij viool of fluit speelt en ik hem begeleid op piano. De muziekkeuze is volledig aan u, en mocht u niet weten wat te kiezen dan kunt u ook een kijkje nemen in ons repertoire. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@beautiful-live.be, of bellen naar 0474/651 338. Verder wens ik u nog heel veel geluk bij alle voorbereidingen voor het huwelijksfeest,
groetjes, Beautiful Live www.beautiful-live.be
|
|
tim
24-2-2007
|
3-3-2007 10:08:47
Hey,
bij ons zijn Ilse en Steven komen zingen in de kerk. Prachtig gewoon... Ze zingen alles wat in hun bereik ligt en het maakt de mis direct veel persoonlijker... Wij hebben alleszins veel positieve commentaar gekregen.
Groetjes, Elke
|
|
Marion
30-6-2008
|
18-3-2007 21:41:25
Something Else duo/ trio
Jullie feest moet perfect verlopen. De bandkeuze en muziekstijl spelen daarbij een belangrijke rol.
Of het nu gaat om een huwelijksceremonie, bedrijfsfeest, beurs, swingend avondfeest of juist achtergrondmuziek tijdens een diner:
Something Else
Something Else speelt swingende muziek tijdens een avondfeest, ontoerende nummers tijdens een huwelijksceremonie, easy listening en jazzy muziek tijdens een bedrijfsfeest of receptie of juist een combinatie van deze stijlen tijdens een dinerdansant.
Something Else is een stijlvolle formatie die vaak op bijzondere locaties optreedt. Something Else is te boeken als Duo, maar ook als Trio waarbij de saxofonist een waardevolle aanvulling is.
www.bandsomethingelse.nl
|
|
eva
|
6-10-2007 15:55:56
Dag Nathalie,
Wij zijn twee meisjes van 24 jaar en zingen reeds 2 jaar in trouwmissen en of feesten. Ik kom zelf uit Limburg, dus verplaatsing is geen probleem. Indien je interesse heb kan ik je meer informatie en een demo sturen : evahendriks@hotmail.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|