Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sleutellinten ???

22-2-2007 8:55:29
Hallo dames en heren,

Ik ben op zoek naar (ik weet niet hoe het juist heet :) )sleutellinten, voor rond je nek te hangen waar je je bos sleutels of kaartje kan aanhangen. Ik wil die laten bedrukken met onze namen om aan de gasten te geven. Heeft er iemand enig idee waar je dat kan laten doen? Liefst in de buurt van Mechelen of Heist op den berg ofzo?
Thanx

Inez Boexstaens
6-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 832

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik22-2-2007 9:47:39

Hi Inez,

Mijn vriend heeft 6jaar in de promotionele sector gezeten en zal wel een paar adresjes weten waar je dit kan vinden om te laten bedrukken. Hijzelf heeft in firma gewerk in Deurne maar van hen weet ik dat ze dat niet gaan doen. Ik vraag het hem vanavond wel eens als hij thuis komt. Ik weet wel dat er 1tje is op de oude baan naar Mechelen ik denk ik Rumst of Duffel, maar weet het niet zeker, ze verkopen daar relatiegeschenken en premiums.
En anders moet je in de goudengids eens kijken onder relatiegeschenken en premiums.

Ik laat je vanavond nog iets weten.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Thomas
7-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 10:20:27

Die dingen noemen necklaces of houwtouw. Je moet gewoon in de gouden gids eens zoeken naar zeefdrukkerijen. Die doen dat meestal wel.

Inez Boexstaens
6-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 10:36:47

thnax thomas voor de juiste benaming en thanx véronique om eens te informeren.

Veroniek

Meld misbruik22-2-2007 11:33:50

Hoi Inez

Leuk idee! Ben je van plan er dan nog iets aan te hangen ook?

Hier een URL waar je dit kan laten doen:
http://www.harogifts.be/?id=houwtouw
http://www.mares.be/lanyards/

Ik weet niet vanwaar je bent, maar je kan idd ook eens zoeken op de gouden gids...

Veel succes nog!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik22-2-2007 12:10:49

Hi Inez,

Hier ook een paar klanten die mijn vriend momenteel ook bezoekt. (heb hem ook eens gevraagd of hij dit ook zelf verkoopt maar dat is dus niet het geval).
www.multigift.be (zitten in Mechelen en kan je ook al eens kijken naar de prijzen)
www.pronel.be (ook in Mechelen en de prijzen staan ook vermeld op de website)

Groetjes,
Véro

Inez Boexstaens
6-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 12:46:08

hey Veroniek,

Ja ik ga per koppel hier hun themakaartje van tafel aanhangen, zodat ze weten aan welke tafel ze moeten zitten.

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 14:22:33

Hoi Inez,

www.rivanco.be
www.igopost.be

verkopen ook allemaal gadgets

Is dit dan ook al direct als bedanking bedoeld of voorzie je dan nog iets extra?

Groetjes,
Sabrina

Inez Boexstaens
6-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 15:28:11

Hoi Sabrina,

Ja je kan dit ook zien als bedanking. Want wij geven niets meer aparts, nadien een bedankkaartje...

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik22-2-2007 16:07:27

Hoi Inez, vind dit wel een leuk idee ! Ga je alleen je namen erop laten zetten of ook een tekstje of zo ?

Groetjes, 15/09/07

Inez Boexstaens
6-7-2007
 Meld misbruik22-2-2007 16:44:16

Hoi Sarah,
Onze uitnodiging is in de genre van een festival inkomticket. Vandaar die linten, past wat bij de stijl :)
We gaan erop zette i & b entertainment(van inez & bart)en dan den datum er nog bij!

Joost

Meld misbruik25-2-2007 16:24:41

De meest gebruikte benamingen hiervoor zijn ook lanyard, keycord, neck keyhanger of houwtouw. Wij doen in allerhande relatiegeschenken, dus ook lanyards, festivalbandjes en nog vele toepasselijke items. Kijk vrijblijvend eens op onze website: http://www.astria.be (ook op promologo.info)en contacteer ons.
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...