TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
16-6-2007
|
22-2-2007 9:30:05
Hi Mieke,
Ik ken dat gevoel, ik ben in december mijn jurk gaan kiezen en moet wachten tot 5mei om te gaan passen. Ik zit toch regelmatig naar de foto te kijken. Ik ben blij dat we die getrokken hebben.
En wat voor jurk is het geworden of kan je dat hier niet vertellen op het forum omdat je vriend hier misschien ook wel een opkomt?
Zaterdag zijn we mijn mama haar suitekledij gaan kiezen in de bruidswinkel en ben ik toch nog eens snel gaan kijken naar de bruidsjurken.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Jennifer
15-9-2007
|
22-2-2007 9:35:25
Dag Mieke en Véronique
Ik leef volledig met jullie mee :-) Ik ben drie weken geleden mijn jurk gaan kiezen en ik was ook meteen verkocht en heb dadelijk besteld. Ik wacht nu op een telefoontje voor een eerste keer te gaan passen. De winkel schatte ongeveer twee-drie maanden voor de trouw, dus dat zal juni-juli zijn, ik kan ook niet meer wachten! Elke dag kijk ik wel eens naar de foto op Internet. Wij mochten tijdens het passen geen foto maken, tenzij de jurk verkocht was. En toen ik uiteindelijk beslist had en bestelde heb ik er niet meer aan gedacht om er eentje te laten trekken...en hoewel ik overal een foto zie van de jurk, maar in een andere kleur kan ik toch nog een beetje wegdromen...
Veel groetjes en veel moed bij het wachten! Jennifer (15/09/07)
|
|
Selma
8-9-2007
|
22-2-2007 10:46:08
Leuk he, jurk passen!?!?!
Ik heb de mijne ongeveer 4 weken geleden gekocht. De goede maat moest besteld worden en dat duurt ongeveer 10 tot 12 weken. Daarna mag ik weer gaan passen en krijg ik een stukje stof voor de schoenen en lingerie en het pak van mijn aanstaande.
Wellicht dat jij ook een keertje eerder nog kunt gaan passen??? Of is dat in Belgie anders dan in Nederland?
Groetjes!!!!
|
|
Mieke
22-9-2007
|
22-2-2007 11:30:35
Hoi Véro, Natuurlijk mag je weten wat voor jurk het is geworden. Eentje van linea raffaeli. Korter model, zonder sleep. maar aangezien ik klein ben, komt het bij niet zo kort als eigenlijk moet. Vind zo mooier. Heb nog geen foto van gevonden, wel op website van cermo (waar ik kleed heb gekocht). Heb lang getwijfeld tussen 2, maar toen heeft mijn zus dat ander aangedaan en toen ik ze beide in spiegel zag wist ik meteen welk kiezen.Heb wel stukje stof gekregen, dus ik kan op zoek naar passende schoenen enzo. Groetjes Mieke 22/09/2007
|
|
Véronique
16-6-2007
|
22-2-2007 11:58:12
Mijn jurk komt ook van bij Cermo, ook 1tje van Linea, zij hebben een prachtige collectie vind ik.
Wij zijn zaterdag ook bij Cermo geweest met mijn mama en papa voor haar suitekledij.
Ik heb ook een stukje stof meegekregen en ik ga mijn schoenen halen bij Van Loock in Zandhoven, ben daar vorige keer eens in de etalage gaan kijken en daar hebben ze heel veel keuze.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
demeyer
|
22-2-2007 12:09:47
Ik heb ook een kleed van linea! Ben vooral fan van de 'gekleurde' jurken ;)
|
|
nele
29-9-2007
|
22-2-2007 12:49:00
Helaba, Ik heb eind januari mijn jurk gekozen, twas het eerste kleed dat ik aandeed dat ik gekozen heb. Ik moet maar begin juni terug naar de winkel om te passen, want ze moeten het maken; kheb namelijk een zwart trouwkleed besteld. Kheb er zelfs niet aan gedacht om te vragen van welke ontwerper het is. Kwas volledig de kluts kwijt van vrolijkheid. Het lijkt lang maar de dag dat je terug mag gaan zal daar gauw zijn. Groetjes Nele 29/09/2007
|
|
Tine
14-7-2007
|
22-2-2007 13:11:59
Goh, dat is niet zo lang, meid, ik ben op 16november 2006 gaan "kijken" naar La Sposa, volledig bevooroordeeld en ervan overtuigd dat ik met mijn maten niks in confectie ging vinden, ik was er nl. zeker van dat ik mn kleed ging moeten laten maken, en dus meer geld uitgeven dan voorzien.... We hebben een prachtige dag gehad, met mama en mn getuige, en ik heb mn droomjurk gevonden, in de éérste winkel dan nog!!! Ben onmiddellijk doorgereden naar Gabrielli, ook in Roeselare, en daar heb ik meteen mn schoenen ook gekocht!!Nu komt het, ik mag pas half mei gaan passen, en net zoals velen onder ons was ik zodanig excited dat ik gewoon vergeten ben een foto te maken, kweet wel mn ontwerper maar mn kleed staat niet op zn site omdat t een speciale uitvoering is.....spannend allemaal, maar wel heel leuk! Geniet van deze tijd, en het wachten duurt écht zo lang niet, hoor! Succes, Tine 140707
|
|
Helga
11-8-2007
|
22-2-2007 15:34:14
Hallo,
Ik heb vorige zaterdag ook mijn kleedje gevonden, bij Koonings in Nederland. De rit was echt de moeite waard. Ze waren er heel vriendelijk; de mevrouw heeft zelf een 10-tal foto's gemaakt van mij in mijn jurk en ook met mijn mama erbij. Gelukkig moet ik niet zo lang als sommige anderen hier wachten. Ik mag in mei al terug om te gaan passen.
Groetjes, Helga
|
|
Lieke
22-6-2007
|
22-2-2007 18:42:10
Dag Mieke,
Ik was mijn trouwjurk gaan kiezen in de herfstvakantie. Gisteren ben ik mijn kleed voor de tweede keer mogen gaan passen en het was echt zalig!!! Op 2 mei mag ik voor een derde keer gaan en dan zullen de vermakingswerken ook gedaan zijn dus dan zal het volledig op mijn maat gemaakt zijn...Ik moet dan nog een laatste keer gaan, ongeveer 2 weken voor de trouw!!!
Ik weet hoe je je voelt en het is inderdaad zalig!!! Geniet er maar van!!!
Groetjes en nog veel succes,
Lieke 22/06/07
|
|
Patricia
|
23-2-2007 9:18:04
Van al die leuke berichtjes te lezen, wordt ik helemaal vrolijk als ik denk aan mijn zoektocht(je). Deze week nr Jagré in Antwerpen geweest met mn mams en tante. Ik d8 we gaan es kijken wat ze hebben (had in mn hoofd altijd de stijl van LR, vind ik zo mooi), want ik ben wel heel vroeg op voorhand (01/08/2008).
Een heel leuke dag gehad, ze waren daar zeer vriendelijk! Heb veel jurken mogen passen. Wou (vooral budgettair gezien) niet per sé een traditionele trouwjurk. Heb er wel een paar aan gehad, waarvan ik er één zeer leuk vond. Dan heb ik uit de suitecollectie een paar dingen aan gehad. Daar zat er ook één kleedje tussen wat echt supermooi was. Mn mams had tranen in haar ogen toen ze mij erin zag uit het pashokje komen. Aangezien er daar maar één stuk van is, was ik heel erg aant twiijfelen, zou ik nu al kopen... Zijn dan iets gaan eten, hebben geprobeerd een andere winkel te doen in Antwerpen waar ze LR verkopen (ben daar zo ongeveer buiten gekeken) omdat ik dat toch ook es op mij wou zien vooraleer ik besliste, mr ze wilden mij daar niet helpen.
Uiteindelijk na veel wikken en wegen toch besloten van het kleedje te kopen. Mn moeder zei toen ineens dat zij het wilde betalen, heel emotioneel moment.
Zijn dan teruggeweest, heb het nog es mogen passen (tis echt een speciaal kleedje, allé bustier met rok) en beslist. Dus heb ondertussen toch al mijn trouwjurk en we moeten dan enkel nog es terug voor de aanpassingen.
Vond t ongelooflijk. Nu heb ik dus rustig alle tijd om schoenen, accessoires, ... te zoeken die erbij passen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|