Terug naar overzicht
Hallo,probeer eens www.bruidsboetiekcaro.be,of bel eens, die mevrouw doet alle mooeite om je je droomjurk te geven, een aaradersuccesvera
HalloMijn kleedje is van San Patrick en ik heb hetzelfde probleem als jij.Ik heb hiervoor ook naar de bruidswinkel gebeld om het type kleed te vragen,maar dat wist met daar niet... ik moet dus gewoon wachten tot ik het de volgende keer kan passe... :( Hopelijk heb jij meer geluk.groetjes
Hoi Claudia, Ik heb een prachtige jurk gekozen bij La Sposa in Roeselare en ik vind hem ook maar niet terug op de site van de ontwerper zelf...ondertussen staat de nieuwe collectie er ook op en zelfs daartussen vind ik hem niet. Het kan best zijn dat je jurk een speciale uitvoering is die niet op het internet staat, ofwel is de collectie zo uitgebreid dat ze niet allemaal op de site worden gezet. Het kan dus zijn dat je hem niet op het internet kan vinden, maar je moet dat positief zien, je mag nog je mond voorbijpraten zoveel je wil, niemand kan hem zien want hij is gewoon niet te vinden!! Zo zie ik het toch!Veel succes verder, Tine 140707