Terug naar overzicht
Wat dacht u van Safri duo - Played alive (bongo song).........Trommels en Abiance, en stap maar binnen.Veel succesBauwens Luc voorLucky's disco-bar
Safri Duo is goed, maar ook een cliché liedje. Ik werkte vroeger in ene feestzaal en daar werd dat bij elk trouwfeest gedraaid.Wij nemen: 'Don't stop me now' van Queen. Dat begint met: 'Tonight, gonna have myself a real good time...', qua melodie vind ik dat ook een heel krachtig lied en dat is absoluut geen cliché! (misschien vanaf nu wel... :-) )Succes ermee!Véronique (Mechelen)
dag IngeWij hebben Pirates of the Caribbean, maar wel lichtjes aangepast zodat direct de zware tune begint, k had dat eens gezien in Dancing on Ice en dat ging door merg en been...groetjeschristel
Hoi Inge, wat ik ook een plezant en happy liedje vind, is "love generation" van bob sinclar.Vind ik ook wel een stemmingmaker.SuccesSarah15/09/07
topper die ik wel meer gebruik ... die absoluut onbekend is maar waar iedereen volledig wild voor gaat, en alle trouwkoppels die ik deze aanpraatte waren uitermate enthousiast. apoptygma berzerk - love never diesBarthttp://www.djlebart.be
idd dat van pirates vind ik ook super, ik dacht ook nog aan once in a lifetime (groovecats dacht ik) of thunder in my heart (leo sayer feat. ... die nieuwe versie in elk geval van vorig jaar of zo)sas677
Wat denk je van 'a brand new day'uit de Wiz??