Terug naar overzicht
Loth, Je moet niet in een andere winkel gaan zoeken, je moet zeggen bij Pierre-yves dat er bij jou jurk een stola hoort, en die moet je er dan bij krijgen. Normaalgezien maakt dat deel uit van je kleed, en moet je dat dus niet apart aankopen....het zou maar erg zijn ook!!Bij mijn jurk is er een stola, een dingeske voor rond de hals en nog iets, dat je - zelfs als je het niet aandoet - er sowieso bijkrijgt...Je mag je niet laten doen, en je moet op je strepen staan. Vraag desnoods in de winkel of je op de site mag gaan en toon het hen, ze zullen verplicht zijn je de stola erbij te geven. Groetjes en succes, Kzie dat we op dezelfde dag trouwen, dat wordt een prachtdag!!Tine 140707
Ik heb ook een kleedje van Pronovias, namelijk type Embrujo. Er zit ook een stola bij en deze zat bij de prijs inbegrepen. Ik heb mijn kleedje gekocht bij Liliane Claes in Herentals.Veel succes nog met de voorbereidingen van jullie grote dag.Groetjes Ellen02/06/2007
Ik heb ook een jurk van Pronovias, weliswaar zonder stola.Heb de jurk gekozen bij Moderna in Schepdaal, misschien kan je daar ook eens informeren.Groetjes!
Hello,Over Pronocias gesproken, ik ga in novemebr trouwen en moet nog mijn jurk zoeken. Ik vind persoonlijk die van Pronovias prachtig. Maar hoe zit het met de prijzen van Pronovias kleedjes, in welke prijscategorie liggen die kleedjes?Groetjes!
Hallo!Ik ken enkel de prijs van mijn kleedje en dat lag rond de 1250 euro (heb iets moeten bijbetalen omdat ik lang ben en ze extra stof hebben moeten toevoegen). Van de andere modellen ken ik helaas geen prijs.Groetjes!