Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rainbow schoenen

23-2-2007 15:22:19
he, ik zou graag schoenen van rainbow kopen, maar weet er iemand waar ik ze kan vinden?
ik ben van vlaams-brabant, maar ik wil er wel gerust een eindje voor rijden.
groetjes Mieke
28-07-07

Mieke
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1202

Sara
13-7-2007
 Meld misbruik23-2-2007 15:32:38

Dag Mieke,

ik ga ook zeker schoenen van Rainbow kopen. Ik heb een document waar alle verkoopadressen in staan. Ik wil ze je gerust doormailen, als je je emailadres geeft. (zal wel pas na het weekend zijn)

groetjes, Sara

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik23-2-2007 16:11:45

Bij Gabrielli in Roeselare heb je zeer veel keuze in trouwschoenen. Ze hebben ook Elsa Rainbow

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik24-2-2007 9:43:14

Hoi,

Surf eens naar de site www.elsarainbow.nl . Ga dan naar 'info' en klik dan op 'ja, ik wil'. Hier kan je dan je gegevens nalaten en zeggen of je de verkoopadressen per post of per mail wil ontvangen.

Debra
reeds 197 dagen getrouwd

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik24-2-2007 10:50:55

Hallo Mieke,
Ik heb mijn Rainbow schoenen bij La Sposa gekocht. Ik ben niet zeker of ze daar wel de hele collectie hebben - mocht je tot daar rijden best misschien vooraf even bellen en de vraag stellen. Veel succes met de zoektocht. Groetjes Kate

ann
9-6-2007
 Meld misbruik25-2-2007 17:04:59

Dag Sara,

Zou je die verkoopadressen ook eens naar mij willen doormailen: mijn emailadres is krisantje@yahoo.com
Bedankt alvast! Rond welke prijs schommelen deze schoenen eigenlijk?

Groetjes
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...