TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nada
|
23-2-2007 20:56:23
Beste,
Zeker 1 dag op voorhand op iritaties te voorkomen. Nooit dezelfde dag als je trouw en zeker niet als het de eerste keer is.
Nada A. Visagiste@yahoo.com
|
|
Lies
30-6-2007
|
24-2-2007 9:26:26
HOi!
ik laat het regelmatig doen door een vriendin, of doe het zelf met een pincetje. Als je het nog nooit hebt gedaan, is het inderdaad beter om het al eens te proberen, of een aantal keer, ik doe het ongeveer 1 keer per maand, en tussendoor werk ik soms wat bij. Gezwollen ogen heb ik er nog nooit van gehad, lijkt me ook wel straf omdat ze helemaal niet aan je ogen komen. Wel kan je huid een beetje geïrriteerd zijn. Maar ik heb zelf een redelijk gevoelige huid, en bij mij is het gewoon wat rood achteraf. Een paar uur later is dat al verdwenen.
Als je het voor je trouw wil doen, is twee dagen wel ok, dan zie je er echt niets meer van (van de irritatie hè, je wenkbrauwen zelf blijven uiteraard nog lang mooi!). Maar ik zou het zeker een aantal keer op voorhand proberen!
Veel succes! Lies 2 en 30 juni 2007
|
|
Patricia
17-2-2007
|
24-2-2007 10:11:14
Hoi, ik had dat ook nog nooit gedaan, maar omdat ik ongelijkmatige wenkbrauwen had, raadde mijn shminkster dat toch aan. Ik had dat woensdag gedaan en de eerst volgende zaterdag trouwde ik. Enkel de avond zelf zag het een beetje rood. Dus een paar dagen vooraf is voldoende. Groetjes
|
|
bieke
18-5-2007
|
24-2-2007 12:59:01
ik ben dinsdag ook voor de eerste keer een gelaatverzorging gaan laten doen. (trouw in mei en wil mijn huid even verwennen een paar keer voor de trouw aangezien ik een heel gevoelige huid heb) Inderdaad weinig last van gehad enkel dezelfde dag een beetje geprikkeld. Nadien is het over. De haartjes groeien blijkbaar nadien gewoon terug bij. Ik dacht dat je dat dan altijd opnieuw zou moeten doen. Dus als je niet zeker bent van t resultaat kan je t nu al eens proberen en dan is het snel terug bijgegroeid hè.
groetjes Bieke 180507
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|