Nu Online
Momenteel zijn er 727 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoelang op voorhand vertrekken

24-2-2007 21:18:34
Hallo

Ik vroeg me iets af. Wij trouwen om 11.40 en met de chauffeur van de limousine is afgesproken dat hij om 10.30 bij de ouders van mijn vriend zal zijn om daar iedereen op te pikken, van daar naar mijn ouders, waar ik ben, is het een 10-tal minuutjes, daar zouden we iets drinken, en van daar tot het gemeentehuis is het een kwartiertje. Hebben we dan genoeg tijd of komen we in tijdsgebrek ?
Ik weet het niet meer, mijn schoonmoeder zegt dat we tijd tekort gaan komen en mijn moeder denkt dat we genoeg tijd gaan hebben. Weet iemand raad???

inge
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 761

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik24-2-2007 21:26:04

Hallo Inge

Wij touwen om 11u en volgens onze ceremoniemeester vertrekt mijn vriend bij zijn ouders om 9u15 om dan een wartiertje later bij mijn mama thuis aan te komen , dan stelt hij voor een receptie te doen van ongeveer een half uurtje en dan om 10u15 wordt onze suite samengesteld wat oneveereen kwartiertje in besla neemt en dan vertrekken we aar het geeentehuis wat ongeveer een 20tal minuutjes in beslag neemt dus dan zijn we om 10u50 op het gemeentehuis waa we eerst nog ontvangen worden met een drankje

groetjes Kelly
29/09/2007

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik24-2-2007 21:28:59

Sorry voor de typfoutjes maar heb dit op de laptop in het donker getypt en een beetje te snel geweest

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik24-2-2007 23:25:35

Hey,
Maar ja je zal tijd genoeg hebben.
Maar je mag er wel geen tien drinken.
Maar wel de mensen die je moet ophalen ze moeten gereed staan.
Veel succses.
Groeten van Skally

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...