Terug naar overzicht
Hoi!Mijn ventje gaat op 10 maart naar bloemenwinkel Azalea in Kapellen. Ja kan daar terecht voor bruidsarrangementen van 13.30u. tot 17u. Je krijgt dan korting, maar hoveel weet ik niet. Van een vriendin weet ik dat de prijzen daar sowieso meevallen.Veel succes!Groetjes,Evi26/05/2007
Hey naamgenootje,Wij zijn in september 2006 reeds getrouwd, en ik had m'n ventje naar Walter Van Gastel gestuurd. En die winkel is in Waarloos op de mechelsesteenweg, dus niet zo ver van Mortsel en ik had een zeer mooi, strak - modern boeket met Calla's.Ik heb op m'n mooiste dag er veel complimenten over gekregen, ik wist op voorhand wel niet wat ik ging krijgen, m'n ventje heeft het helemaal alleen gekozen, ik had em enkel gezegd welke bloemen ik wel mooi vond.Ze hebben er boeken met voorbeelden dus ik zou zeggen ga eens kijken, ik geloof dat ze ook een website hebben!Veel succes nog en geniet van je voorbereidingen want die zijn voorbij voor je het weet!groetjes Veerle23/09/2006 reeds 152 dagen getrouwd
oja, ons boeket heeft rond de 70€ gekost, da was ik bijna vergeten te zeggen.Ze zijn dus wel schappelijk van prijsNogmaals de groetjes,Veerle