Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verkeerde schoenen gekocht

25-2-2007 0:22:36
Hey iedereen ik heb vorig jaren schoenen gezien van rainbow en ik wou ze direct kopen want het was volledig mijn goesting. Nu eigenlijk was dit wat te vroeg (anderhalfjaar op voorhand) dus heb ik gewacht tot nu om ze te kopen. Ik ging eens op de website van rainbow kijken en ze waren weg het was de collectie van 2006. Nu ben ik vrijdag gaan winkelen voor schoenen en heb mijn goesting gevonden (sophie sposa antoinne). Ik ga vandaag nog eens kijken op de website van rainbow en daar vond schoenen die mij meer aanstaan dan dat ik gekocht heb. Diegene die ik gekocht heb zijn ook kei mooi maar mijn voorkeur gaan naar die van rainbow. Wat moet ik nu doen?

Katrien
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 847

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik26-2-2007 0:20:02

Hallo Katrien

Ik persoonlijk zou de schoenen houden die ik gekocht had.Als je ze niet mooi vond had je ze niet gekocht en eigenlijk zie je niet erg veel van de schoen onder een trouwkleed dus zou ik het geld dat ik aan een 2de paar schoenen zou uitgeven liever in iets anders steken.
zou ik je mogen vragen goe de prijzen liggen voor een trouwschoen van sophie sposa?

Groetjes Wendy

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik26-2-2007 8:00:41

Hey Katrien,

Je kan ze altijd verkopen. Welke maat zijn ze en heb je er een foto van? Ik moet nog schoenen hebben zoals waarschijnlijk nog zovelen hier op dit forum...

Groetjes,
Véronique (Mechelen)

Katrien
23-6-2007
 Meld misbruik26-2-2007 9:13:04

Alvast bedankt voor jullie reactie. Mijn schoenen hebben 155.00 euro gekost. Ze zullen waarschijnlijk niet voor u passen want het is maat 36. Heb normaal maat 38. De verkoopster vond het ook raar. Nu moest het u maat zijn dan laat je maar iets weten anders ga ik ze maar houden. Zoals Wendy het al heeft gezegd je ziet ze maar 20 % op den hele dag hé en ze zitten wel heel goed.

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik26-2-2007 12:57:23

Hey Katrien,

Ik heb een beetje hetzelfde voor.
Ik heb enkele weken bij Van Loock hele mooie schoenen gekocht voor 131€ en had er daarvoor van Linea aangehad maar in de foute kleur.
Achteraf bekeken denk ik dat ik de Linea's toch iets mooier vond (ze konden besteld worden in de juiste kleur maar dan moest ik nog 3-4 maanden wachten en waren 175€)maar zoals hieronder al gezegt als we ze echt niet mooi vonden hadden we ze waarschijnlijk niet gekocht.
Ik ga ze ook niet kopen want zo vaak kan je een bleek kleur nadien niet echt dragen en idd je ziet er toch niet veel van.
Het belangrijkste is dat ze goed zitten.

Groetjes,
Sabrina
07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...