Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonen voor aan de kerk

25-2-2007 18:09:20
Hallo,

Ik zou ook heel erg graag ballonen oplaten bij het buiten komen van de kerk. Het lijkt me heel erg leuk. Ik ben al bij de fun gaan kijken voor een heliumpomp maar ik vind dat dat nogal veel kost, voor 30 ballons kost het bijna 40 euro, als je dan 100 ballonen wilt vullen moet je al zo'n 3 heliumpompen kopen en lig je aan 120 euro.
Weet er iemand waar ze goedkopere heliumpompen hebben om meer ballonen te vullen met helium?

groetjes evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1941

Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik25-2-2007 20:10:50

Dag Evi,

enkele dagen geleden heb ik dit onderwerp ook aangehaald en daar zijn verschillende reacties op gekomen. Ik dacht dat ik het onder "andere" gezet heb.

Groeten
Dolores
04/05/07

Wendy

Meld misbruik25-2-2007 20:26:28

Hey Evi,

Wij werken ook met ballonnen maar B&W Design uit kortemark (of was het langemark) (WVL) zal de kerk voor ons decoreren hiermee, van prijs viel dit best mee en zo moeten wij er een ander niet mee belasten om dit in de kerk in orde te brengen en moeten we ook niet stressen of het wel in orde zal zijn.

Gjes

Wendy
19/05/07

Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik26-2-2007 12:09:28

Wij hebben ook ballonnen voor aan de kerk, een groot rood hart dat wij loslaten en enkele witte ballonnen voor de suite. wij hebben dit geregeld via onze ceremoniemeester (Wuyts-De Vooght) en het kost ons 20 euro.

groetjes,

Klaartje
28/7/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...