TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
27-10-2007
|
25-2-2007 21:19:14
Hey Anouk
Ik bestelde vorige week mijn trouwkleedje bij Pierre Yves en ik viel achterover toen ik hoorde dat ik pas op 3 september (!) de eerste keer mocht gaan passen. Wij trouwen op 27 oktober, dus twee maanden op voorhand is blijkbaar wel normaal. Maar, het kan uiteraard geen kwaad om toch maar eens te bellen, al was het maar om jezelf gerust te stellen?
groetjes
Elke
|
|
H
7-7-2007
|
25-2-2007 21:52:54
hallo
toen in dinsdag mijn kleed ging kiezen, kreeg ik meteen de datum te horen wanneer ik voor de eerste keer mocht passen. da's bij mij ook een kleine twee maand voor we gaan trouwen. misschien zou je toch best eens bellen om te vragen of je eens mag gaan passen.
groetjes helene 07-07-'07
|
|
wendy
28-7-2007
|
25-2-2007 22:37:01
Dan ben ik toch niet de enige die vol ongeduld moet wachten op de 2de pasbeurt.Wij trouwen 28 juli en ze zeiden dat ik midden mei mocht bellen voor een pasbeurt en het kon dat mijn kleedje zelfs pas begin juni zou aankomen dus dat is dan nog langer wachten(heb toch wel wat schrik omdat het zo dicht bij de trouwdatum is!!!!)
|
|
Wendy
5-5-2007
|
25-2-2007 22:44:45
Dag Anouk
Ik trouw 5 mei en mag gaan passen op 16 maart. Maar in de winkel stelden ze zelf eind maart voor (dus maar een maand en paar dagen voor de trouwdatum). Ik vond dat zelf iets te laat, dus is het midden maart geworden. Maar als je even belt weet je het inderdaad meteen he.
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Sabine
31-3-2007
|
26-2-2007 10:09:18
Dag Anouk,
ik trouw op 31 maart en ben mijn trouwjurk voor de eerste gaan passen op 13 februari; dus ongeveer 6 weken voor het huwelijk. Ik heb wel zelf contact opgenomen met de winkel met een voorstel van datum; er was wel niets afgesproken vooraf wie wie ging contacteren; dus misschien zelf initiatief nemen?
mvg, sabine
|
|
Dorine
9-6-2007
|
26-2-2007 11:51:53
Anouk, Ik vind jou helemààl niet ongeduldig. Ik heb namelijk al een afspraak gemaakt voor de eerste pasbeurt op het moment dat ik mijn kleed ging uitkiezen. Als ik jou was, zou ik kiezen voor de zekerheid en gemoedsrust en toch eens telefoneren om een afspraak te maken. Trouwens, de verkoopster in kwestie zal toch ook wel kunnen begrijpen dat dit voor jou een unieke situatie is, die best wel wat stress met zich meebrengt. Ze zal dan ook best begrip hebben voor jouw 'ongeduld'.
En als je dan effectief een afspraak krijgt en je bent aan het passen: met volle teugen genieten, he?
Groetjes.
|
|
sabrina
7-7-2007
|
26-2-2007 12:36:00
Hey,
Ik moet 2 maanden voor mijn huwelijk zelf bellen en vond dit ook wel lang wachten. Anders moet je zelf eens bellen en dan weet je toch iets meer hopelijk
Groetjes, Sabrina 07/07/07
|
|
nele
29-9-2007
|
26-2-2007 12:56:42
Hallo, Ik heb mijn kleed eind januari gekocht,en moet begin juni telefoneren om een afspraak te maken. De trouw is maar voor eind september. Maar kzou zeggen, bel naar de winkel, ze zullen dat wel begrijpen hoor. Groetjes Nele
|
|
Anouk
21-4-2007
|
26-2-2007 14:51:54
Hallo mede-bruiden,
ze hebben mij uit mijn lijden verlost! Ik heb net gebeld en mijn kleed is aangekomen! Volgende maandag kan ik voor een pasbeurt gaan... Ik kijk er al zoooo naar uit - de week kan niet snel genoeg gaan nu!
Groetjes, en bedankt voor jullie raad, Anouk
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|