Terug naar overzicht
Hoi Liesbet,Wij trouwen in september en geven ons feest in de kleine badzaal van C-mine in Heusden-Zolder.Boven aan de ingang heb je den Lavaar, de zaal is beneden gelegen en is heel mooi aangekleed door hun. Op de site www.tastecatering.be kan je foto's bekijken. Wij willen vooral geen traditioneel feest en hebben daarom voor hen gekozen. De prijs viel dan ook zeer goed mee en je kan eigenlijk alles naar eigen wens organizeren. Zij hebben onlangs demo-dagen gehouden en de zaal opgesteld zoals bij een trouwfeest zodat je kon zien hoe de zaal eruit ziet als deze aangekleed is. Wij geven eigenlijk een soort van barbecue met staantafels en enkele tafels om te zitten voor de familie. Het ziet er allemaal echt geweldig uit en is echt ideaal als je iets anders wil dan een klassiek trouwfeest. Ik kan haast niet wachten!!!
Hallo Sandra!Bedankt voor je reactie! Wij waren ook naar de Wedding Demo Dagen geweest en wij vonden het ook een mooi concept. We hebben ondertussen al een optie op het ECR gebouw en we hebben ook een offerte gekregen (die er trouwens ook goed uitzag). Zijn jullie ooit het eten gaan proeven of zijn jullie ooit naar een trouwfeest van hun geweest?Groetjes,Liesbet
Ik heb het eten zelf nog nooit geproefd. Ben wel ooit eens naar een evenement geweest en vond dat de zaal er toen ook prachtig uitzag. Ben daarna gewoon op hun website gaan kijken wat de mogelijkheden waren en heb meteen een afspraak gemaakt. Wij zijn zelf naar geen andere zaal meer gaan kijken. Het is een unieke locatie voor wie eens wat anders wil.Grtjs,Sandra
Hallo Sandra,Dat vinden wij ook. Omdat het zo speciaal is willen wij het daar ook graag doen. Ik had alleen nog nooit iemand gehoord die daar was geweest. Maar dat is nu in orde! Bedankt voor de info en heel een fijn feest toegewenst in september!Groetjes,Liesbet
Hallo,Ik heb eens op de website van tastecatering gekeken. En dat ziet er echt schitterend uit. Jullie zeggen hier dat de offerte er ook goed uit ziet. Wat mag ik mij daar bij voorstellen? Wat heb je gekozen en hoeveel kostte dit ongeveer per persoon? Wij trouwen volgend jaar in de zomer.Alvast bedankt.Groetjes,Ulrika
Hallo Ulrika,De prijzen per persoon zijn tussen de 40 en de 55 euro. Dat vind ik dus heel goed en van de mensen die daar al naar feesten zijn geweest heb ik alleen maar positieve commentaar gekregen. Ik denk wel dat ze nu meer en meer bekend aan het worden zijn en dat hun prijzen binnen een paar jaar ook veel hoger zullen zijn. Je kan op hun website het hele overzicht van hun cateringmogelijkheden vinden. En de prijzen zijn dus zoals ik hierboven heb geschreven. Hopelijk heb je er wat aan en als je nog vragen hebt moet je het maar laten weten.Groetjes,Liesbet
Beste Liesbet,Die prijzen klinken goed ja. Is dat met de drank en receptie inbegrepen of niet?Alvast bedankt voor de reactie.Groetjes,Ulrika
Hallo!Dat is inderdaad alles inbegrepen dus ook de drank (tot 2 uur - je mag een forfait tot 5 uur maar dan ga je waarschijnlijk meer betalen dan per stuk dat gedronken wordt) en de aperitief vooraf. Voor een echte receptie hebben ze andere prijzen. Ik zou zeggen, neem eens contact met hen op. Jonge mensen die heel flexibel zijn!Groetjes,Liesbet