Terug naar overzicht
Hi Daisy,Ik reageer even op je berichtje omdat je nog geen reacties hebt gekregen. Ik ken de winkel niet persoonlijk maar heb hier al wel wat goede reacties gelezen. Volgens mij moet je eens gaan kijken bij de topic 'lingerie - le chapeau' (is een topic van gisteren denk ik)Ik denk dat er daar een bruidje is die ook over Jagré praat.Groetjes,Véro16/6/2007Groetjes,
Dat zal ik geweest zijn, had je berichtje nog niet gezien.Ik ben zelf bij Jagré geweest in de Quellinstraat (je hebt er ook nog één in de Carnotstraat).Ben heeeeel tevreden over de service. We waren er zonder afspraak (wel op het moment dat de winkel net open was 's morgens) en mochten in de rekken kijken. Dan kwam een vriendelijk meisje (ze is wel jong, maar heel ervaren) ons helpen met kiezen. Ze wist perfect wat ze in de winkel hadden en heb heel wat kleedjes mogen passen.Ze hebben heel veel verschillende dingen, mr ook traditionele bruidsjurken (ik wou een niet-traditionele jurk).Qua prijs zitten ze volgens mij heel goed. De twee kleedjes die mij het beste gingen (één traditioneel, één niet) waren voor de bruidsjurk rond de 675€ en het andere 500€. Ik had een kortingsbon vd beurs in Expo Gent en krijg hierdoor 10% korting, dus voor mij was het nog een stuk minder.Het meisje heeft beloofd (daar ik pas in 2008 trouw) dat we een tijd voor het huwelijk terug mogen gaan met mijn kleedje om de aanpassingen te laten doen (wel tegen betaling natuurlijk, mr dat zou meevallen).Zeker een aanrader voor mij.P.S.: de man die we op de beurs gesproken hadden, was ook zeer vriendelijk.