TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
16-6-2007
|
27-2-2007 7:57:04
Hi Christel,
Allereerst proficiat!
Wij trouwen op 16juni en ik ben midden december mijn jurk gaan bestellen, mag 5mei voor het eerst gaan passen. De verkoper heeft ook gezegd dat mijn jurk minstens 2 weken voor mijn pasbeurt binnen is omdat ze 5mei als huwelijksdatum opgeven naar de fabricant toe. In de winkel hebben ze me ook gezegd toen we de eerste keer gingen kijken dat we ongeveer 3maanden moesten rekenen, voor de jurk hier kon zijn.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
grada
14-12-2007
|
27-2-2007 21:13:31
Hoi,
Ik las je advertentie. Ik bied mijn trouwjurk te koop aan. Heb hem zelf nog nooit aangehad maar ben gewoon tegen een andere jurk aangelopen. Aangezien ik al een aanbetaling heb ik gedaan ben ik verplicht om deze toch af te nemen en ja twee jurken is ook wat.... Het is een maat 40/42...kan dus ook nog uitgelegd worden of verder ingenomen. Misschien intresse dan kan ik je hem mailen... Het is een champagne kleur... Groetejs en anders succes...
|
|
sadia
7-7-2007
|
15-7-2007 16:18:08
Hoi Christel, Ik verkoop een prachtig trouwkleed Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007, maat 40 in ivoorkleur. Dit trouwkleed kan je terugvinden op de startpagina van de website van Linea Raffaeli en (website Linea Raffaeli --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde).
Verdere omschrijving: korte, zeer gemakkelijke sleep (volgt je overal), halterkraag met roosjes (zeer gemakkelijk, bandjes moet je nogal eens opnieuw op je schouders leggen, dit blijft gewoon goed zitten), voorzijde tulle onderaan, voorzijde taillehoogte roos. Ik had bij het kleed ook een bijpassende stola (ook in ivoorkleur). Ik heb van iedereen complimenten gekregen dat het een schitterend kleed was, wat ik trouwens ook vind, maar heb geen plaats in mijn kleerkast om het te hangen.
Nieuwprijs 1169 euro (kleed) + 60 euro (stola). Ik zou er graag nog 700 euro voor hebben.
Het kleed is naar de droogkuis gebracht en is in perfecte staat.
Als je interesse zou hebben, mag je me steeds terugmailen: sadiake@hotmail.com, Groetjes, Sadia
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|