Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het Graevenhof te Schilde

27-2-2007 8:48:09
Hallo medebruidjes,
de planning kan beginnen bij ons. Dit weekend heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. Natuurlijk super gelukkig!
Ondertussen al wat zalen afgegaan en heb bij één echt mijn hart verloren. Het Graevenhof te Schilde is wat zaal betreft schitterend! Nu was mijn vraag natuurlijk of iemand van jullie er al ervaring mee gehad hebben en wat jullie mening is. Zowel wat betreft aankleding zaal, prijs qualiteit, DJ en het eten. Zijn ze behulpzaam met het samenstellen van uw droomdag en kan je met hapjes en menu switchen wat betreft hun voorstellen?
Alvast bedankt voor alle info, zodat we vlug een beslissing kunnen nemen en al een datum weten en de rest van die dag kunnen beginnen vastleggen.

Veel plezier met jullie planning!

Angela

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 448

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 9:30:29

Hi Angela,

Proficiat!!!

Het 's Graevenhof is een prachtige locatie, wij hebben er al verschillende huwelijken meegemaakt en het is altijd tot in de puntjes verzorgd.
Zaal is steeds heel mooi versierd, lekker eten, goede muziek,... Niets dan lof.
Wij hebben zelf ook geïnformeerd maar er was dit jaar al geen plaats meer voor de periode dat wij graag wilden trouwen. (moet toegeven,we waren er ook vrij laat bij, mijn vriend heeft me eind november ten huwelijk gevraag en we wilden graag in juni of september van dit jaar nog trouwen)
De prijs is ongeveer hetzelfde als de meeste bekendere zalen, ik heb de prijzen vergeleken met het Kasteel van Brasschaat, domein Martinus, Hof ter Delf, ... en de meesten liggen allemaal rond dezelfde prijs.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik27-2-2007 19:27:07

Hey Angela,

Uitstekende keuze, onze personeelsfeesten worden daar jaarlijks gehouden, het eten is fantastisch, dan nog maar te zwijgen over de bediening en het aankleden van de zaal!

Ik heb mijn zus aangeraden om er zelf haar huwelijk te houden en ze is al gaan informeren, ik dacht dat de menu's vanaf 65 € starten.

Natuurlijk kan je best niet meer te lang wachten als jij je hart haar verloren hebt, neem desnoods een optie voor jullie datum. Dan kunnen jullie nog altijd jullie wensen bespreken met hen en dan een prijs vast stellen.

Bij ons was de datum al weg, die stond een jaar en een half al in optie! Tja, wat wil je als je wilt huwen op 07/07/07/ ;o)

Groetjes en ik zou zeggen, echt niet neer te lang wachten, de zaal is het begin om alles daar rond te organiseren.

Vân en Michel
07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info