TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
16-6-2007
|
27-2-2007 9:30:29
Hi Angela,
Proficiat!!!
Het 's Graevenhof is een prachtige locatie, wij hebben er al verschillende huwelijken meegemaakt en het is altijd tot in de puntjes verzorgd. Zaal is steeds heel mooi versierd, lekker eten, goede muziek,... Niets dan lof. Wij hebben zelf ook geïnformeerd maar er was dit jaar al geen plaats meer voor de periode dat wij graag wilden trouwen. (moet toegeven,we waren er ook vrij laat bij, mijn vriend heeft me eind november ten huwelijk gevraag en we wilden graag in juni of september van dit jaar nog trouwen) De prijs is ongeveer hetzelfde als de meeste bekendere zalen, ik heb de prijzen vergeleken met het Kasteel van Brasschaat, domein Martinus, Hof ter Delf, ... en de meesten liggen allemaal rond dezelfde prijs.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Vân
7-7-2007
|
27-2-2007 19:27:07
Hey Angela,
Uitstekende keuze, onze personeelsfeesten worden daar jaarlijks gehouden, het eten is fantastisch, dan nog maar te zwijgen over de bediening en het aankleden van de zaal!
Ik heb mijn zus aangeraden om er zelf haar huwelijk te houden en ze is al gaan informeren, ik dacht dat de menu's vanaf 65 € starten.
Natuurlijk kan je best niet meer te lang wachten als jij je hart haar verloren hebt, neem desnoods een optie voor jullie datum. Dan kunnen jullie nog altijd jullie wensen bespreken met hen en dan een prijs vast stellen.
Bij ons was de datum al weg, die stond een jaar en een half al in optie! Tja, wat wil je als je wilt huwen op 07/07/07/ ;o)
Groetjes en ik zou zeggen, echt niet neer te lang wachten, de zaal is het begin om alles daar rond te organiseren.
Vân en Michel 07/07/07
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|